×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عملیات اجرایی احداث شبکه فاضلاب شجاع با اعتبار ۱۵۰ میلیاردی آغاز شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دکتر مجید کیانی در این مراسم اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی سازمان با ارزیابی اولویت صورت می‌گیرد که هم اکنون اتمام جاده جلفا – مرند در اولویت اول پروژهای عمرانی قرار دارد و از این جاده اهالی، سرمایه‌گذاران، گردشگران و کارکنان سازمان و واحدهای تولیدی منطقه منتفع می‌شوند.

وی تصریح کرد: اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی متناسب با نیاز مردم انجام می‌پذیرد که اجرای شبکه فاضلاب شهر هادیشهر و شجاع به دلیل دخالت مستقیم در سلامت مردم در اولویت قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس یادآور شد: الزامی برای اجرای تمامی پروژه‌های عمرانی توسط سازمان وجود ندارد و قانون به ما جهت تسریع در پروژه‌های عمرانی سایر ادارات دولتی اجازه مشارکت داده است.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو یادآور شد: مطالبات مردم در سطح ملی توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صورت می‌پذیرد که با انتخاب فرد اصلح می‌توانیم در توسعه همه‌جانبه سهیم باشیم.

پروژه اجرای شبکه فاضلاب شجاع و مجتمع‌های مسکونی آن به‌طول ۵ کیلومتر و با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز و ظرف ۱۸ ماه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

این پروژه در راستای تکمیل زیرساخت‌های سایت مسکونی و افزایش بهداشت عمومی اجرا می‌گردد و بهره‌برداری از آن اثرات مثبت زیست‌محیطی داشته و منجر به سالم ماندن آب‌های زیرزمینی و درنهایت افزایش ضریب سلامت شهروندان خواهد گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.