×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عملیات بیمه‌ای باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری روز سه‌شنبه دهم بهمن‌ماه سال‌جاری در نشست هم‌اندیشی کارکنان و نمایندگان استان خوزستان که در محل هتل پارس اهواز برگزار شد، ضمن تشریح برنامه‌ها و اقدامات انجام شده طی دو سال اخیر، به‌ویژه در حوزه سرمایه انسانی و سرمایه‌گذاری‌ها، از ضرورت هوشمند‌سازیِ عملیات بیمه‌ای به عنوان عامل اصلیِ بقاء و دوام شرکت نام برد و گفت: آینده تجارت از آنِ کسانی است که زندگیِ الکترونیکی را باور کنند و حقیقت این است که در حال‌حاضر عملیات بیمه‌ای با روش سنتی دیگر پاسخگوی نیازهای فعلی نیست و باید هر چه سریع‌تر به سمت هوشمندسازی حرکت کرد.
مدیرعامل بیمه دانا با تشریح وضعیت کنونی صنعت بیمه از یک‌سو و تحلیل وضعیت بیمه دانا با توجه به برنامه‌ها، اهداف راهبردی و استراتژیک سه ساله شرکت از سوی دیگر، اظهار داشت: با عملکرد درخشان تمامیِ کارکنان ستاد و صف، طی دو سال اخیر و گرفتن ذخایر مناسب، از سال آینده می‌توانیم طبق آیین‌نامه‌های مربوطه و در راستای توسعه بازار، اقدام به پرداخت وام به نمایندگان و شبکه فروش کشور کنیم. 
وی در این نشست ضمن اشاره به وضعیت نه چندان مطلوب این شرکت در سال ۱۴۰۰ و پیش از آن، از طراحی برنامه‌ها، سیاست‌های راهبردی و استراتژیک سه ساله با هدف برون‌رفت از این شرایط خبر داد و افزود: با همراهی مناسب هیئت‌مدیره، معاونان، مدیران ستادی، فنی، اجرایی و نیز همراهی و مساعدت نمایندگان و شبکه فروش، وضعیت بیمه دانا در حال حاضر بسیار مناسب و مطلوب بوده و در حال حرکت در مسیر صحیح و منطقیِ خود است.
دکتر جعفری با تأکید بر اینکه طی دو سال اخیر، شرکت را از حالت زیان‌ده خارج و آن را به شرکت سودده تبدیل کرده‌ایم، عنوان کرد: بیمه دانا در حال‌حاضر در بهترین شرایط و وضعیت مالی قرار دارد و با ادامه این برنامه‌ها، قطعاً از اوایل سال آینده، روند رسیدگی و پرداخت خسارات به شرایط مطلوب خود خواهد رسید.
وی در ادامه این نشست، پرداخت روزانه یکصد میلیارد تومان خسارت تا پایان امسال را مورد تأکید قرار داد و افزود: با افزایش توانگری مالی شرکت، ضمن افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ و گسترش بازار بیمه‌ای قادر خواهیم بود در سال آتی، برنامه‌های مهم شرکت مانند افزایش سرمایه تا رقم هفت هزار میلیارد تومان، دریافت مجوز عملیات قبولی اتکائی از بیمه مرکزی، توسعه فعالیت‌های برون‌مرزی و تکافل را نیز در سطح کشور ادامه داده و اجرا کنیم.
دکتر جعفری، در پایان سخنان خود بار دیگر، رعایت اخلاق حرفه‌ای، دوری از حاشیه، احترام و تکریم کارکنان و ارباب رجوع، همچنین رعایت قوانین را مورد تأکید قرار داد و گفت: امیدوارم در سایه افزایش تلاش کارکنان، این شرکت به افتخارات بیشتری در صنعت بیمه دست یابد.
در این نشست، منصور حسینی معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت نیز در سخنان خود، خواستار دقت و نظارت بیشتر شعب و نمایندگان در انتخاب ریسک بیمه‌نامه‌های خودرو و آتش‌سوزی شد و ضرورت بازدیدهای دوره‌ای را به‌ویژه در بیمه‌های آتش‌سوزی صنعتی مورد تأکید قرار داد. 
وحیدرضا باختری معاون فنی بیمه‌های اشخاص هم در این نشست، بهره‌گیریِ بیشتر از ظرفیت شبکه فروش استان خوزستان را ضروری دانست و افزود: در رشته‌ بیمه‌های عمر و حوادث انفرادی، نیازمند تلاش بیشتر برای جذب پرتفوی و رسیدن به میانگین نرخ صنعت هستیم.
عبدالرضا حردانی رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان خوزستان نیز با حضور در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل و هیئت همراه، به ظرفیت‌های اقتصادیِ فراوان این استان اشاره کرد و در ادامه خواهان ارتقای رتبه شعبه اهواز و تسریع بیش از پیش در پرداخت خسارت بیمه‌گذاران شد.
در ابتدای جلسه، فردین نظری رئیس شعبه اهواز بیمه دانا، با ارائه گزارشی از وضعیت شعبه، سرمایه انسانی و ظرفیت‌های بیمه‌ایِ این استان، از مدیرعامل شرکت درخواست کرد، با توجه به هزار میلیارد تومانی‌شدنِ شعبه اهواز، نسبت به ارتقای جایگاه شعبه و نیروی انسانیِ آن، توجه بیشتری صورت  پذیرد.

دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان 
مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه طی سفر به استان خوزستان، با مدیرکل آموزش و پرورش و رؤسای ادارات رفاه و پشتیبانی این استان دیدار و درخصوص گسترش همکاری‌های متقابل، بحث و تبادل نظر کردند.
دکتر جعفری در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، ضمن مرور چگونگیِ انعقاد قرارداد با این بیمه‌گذار، ضرورت تکریم و خدمت‌رسانیِ شایسته به جامعه فرهنگیان را مورد تأکید قرار داد و خواستار تجمیع امور بیمه‌ایِ این بیمه‌گذار نزد بیمه دانا، با هدف بهبود و تقویت خدمت‌رسانی شد و در ادامه، افزود: قرار است با برنامه‌های طراحی شده در سال آینده ، با هدف افزایش رضایتمندیِ حداکثریِ فرهنگیان، قرارداد ویژه‌ای منعقد شود که در صورت تجمیع امور بیمه‌ای، فواید فراوان و اثرگذار آن، جامعه فرهنگیان کشور را منتفع خواهد کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل بیمه دانا، بابت خدمت‌رسانیِ شایسته به فرهنگیان کشور، میزان رضایت همکاران خود را از سطح خدمات ارائه شده از سوی این شرکت، مطلوب خواند و در ادامه خواهان افزایش مراکز درمانیِ طرف قرارداد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.