×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳
عناصر چهارگانه موفقیت سازمانی در صنعت بیمه

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، منصور حسینی که در جلسه هم‌اندیشی مدیران این شرکت سخن می‌گفت، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی شائبه دکتر کارگر مدیر عامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره و قائم مقام، از تمامی همکارانی که در جهت رسیدن به تحقق بودجه شرکت و اهداف عالی فعالیت می‌کنند، تشکرکرد و سپساز روسای شعب و سرپرستان مناطق خواست با مغتنم شمردن فرصت‌های پیش رو، به تلاش مضاعف خود برای رسیدن به پرتفوی و بودجه پیش بینی شده تا پایان سال جاری ادامه دهند.

وی، موارد زیر را به عنوان عناصر چهارگانه موفقیت سازمانی برشمرد:

*بررسی و شناسایی بازار

شناسایی و بررسی بازار برای تعیین اهداف و استراتژی مدیریت و شاخصی برای سنجش عملکرد

*به روز شدن

به روز بودن از طریق تعدیل و اصلاح دستورالعمل‌ها، آموزش شبکه فروش، تطبیق قوانین و آئین نامه ها با شرایط بازار

*ارزیابی ریسک

ارائه نرخ و شرایط بر اساس ارزیابی دقیق ریسک

*کنترل و نظارت

تقویت سیستم کنترلی و نظارتی برای خروجی بهتر عملکرد

حسینی با ذکر اینکه حدود ۸۰ درصد از پرتفوی صنعت بیمه در حوزه درمان و اتومبیل، به ویژه شخص ثالث متمرکز است، افزود: اگر با دقت و وسواس بیشتر بتوان فقط ۵ درصد از خسارات غیر واقعی این حوزه‌ها را کنترل کرد، می‌توان حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به سود شرکت اضافه کرد.

وی، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت‌های تیم مدیریتی این شرکت برای رسیدن به اهداف مورد نظر شد و بار دیگر با تاکید بر بهره‌گیری از عنصر مهم نظارت، ابراز امیدواری کرد: با ادامه تلاش های همکاران در ستاد و صف و شبکه فروش، رسیدن به اهداف مورد نظر تا پایان سال امکان پذیر شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.