×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
عیادت وزیر فرهنگ از نادر طالب زاده کارگردان سینما و تلویزیون

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی چهارشنبه شب با حضور بر بالین نادر طالب زاده در یکی از بیمارستان های تهران، از نزدیک در جریان وضعیت سلامتی این مستند ساز و فیلم ساز برجسته کشورمان قرار گرفت.

وزیر فرهنگ  و ارشاد اسلامی در این ملاقات ضمن دریافت گزارش تیم پزشکی درباره اقدامات انجام شده و آخرین وضعیت سلامتی این فیلم ساز انقلابی، بر پیگیری های لازم در جهت تداوم درمان وی تاکید کرد. ‌

نادر طالب زاده کارگردان سینما و تلویزیون و دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم مردمی عمار دی ماه سال گذشته نیز  به دلیل مشکل قلبی در بخش مراقبت های ویژه بستری شده بود.

به گزارش ایرنا،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشتر نیز در راستای برنامه‌های حمایت و تکریم هنرمندان در دولت مردمی، با حضور در منزل جمال شورجه کارگردان سینما، از وی عیادت کرد.

دکتر محمد مهدی اسماعیلی پیش تر نیز پس از ترخیص نادر طالب زاده از بیمارستان با حضور در منزل وی از این کارگردان سینما و تلویزیون عیادت و جویای حال و وضعیت جسمانی وی شده بود.  

عیادت وزیر فرهنگ از نادر طالب زاده کارگردان سینما و تلویزیون

«بشارت منجی» نام مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی نادر طالب‌زاده بود که با محوریت داستان مسیح از زبان انجیل برنابا در سال ۱۳۸۷ در ۱۳ قسمت ساخته شد و در تابستان ۱۳۸۹ روی آنتن شبکه اول سیما رفت.  

نادر طالب‌زاده (متولد ۱۳۳۲ در تهران) مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و کارگردان است. وی همچنین دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیات اندیشه‌ورز این شبکه است.

طالب‌زاده فعالیت هنری خود را از ۱۳۵۹ در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد.

از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

۱۳۵۲

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.