×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عیدی همراه اول با سبدی از محصولات دیجیتال

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ همچون سنوات گذشته پویش «عیدی اول» را به شکلی متفاوت در نظر گرفته است.

شیوه دریافت عیدی همراه اول

تمامی مشترکان همراه اولی برای دریافت عیدی های خود کافی است با بروزرسانی اپلیکیشن «همراه من»، وارد بخش «طرح های تشویقی» و سپس «عیدی ۱۴۰۳» شوند و گردونه های مربوط به دو عیدی «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» را بچرخانند.

محتویات عیدی «بسته و اعتبار» که مهلت استفاده از آنها دو روز است، شامل «اعتبار مکالمه داخل شبکه ۱۰، ۲۰، ۵۰ یا ۱۰۰ هزار تومانی»، «بسته های یک ساعته، دو ساعته و دو روز مکالمه نامحدود داخل شبکه» و «بسته های یک گیگابایت، دو گیگابایت و دو روز اینترنت نامحدود» می شود.

محتویات بسته عیدی «خدمات زندگی دیجیتال» که در بر دارنده کدهای تخفیف و اعتبار سرویس های دیجیتال است، شامل سرویس های دیجیتال «ابر همراهی»، «آکادمی همراه»، «خانومی»، «دیجی کالا»، «پینکت»، «آی بیمه»، «نت باکس»، «اکالا»، «فیدیبو» و «فروشگاه اینترنتی همراه اول» می شود.

گفتنی است پس از ورود مشترکان به اپلیکیشن «همراه من»، هدایت به بخش دریافت عیدی «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» و پس از تخصیص بسته های عیدی به آنان، لینک «اوانو» و عنوان بسته های عیدی تعلق گرفته به آنان اعلام و نمایش داده می شود.

در مرحله پایانی برای استفاده از بسته های عیدی، مشترکان کافی است به اپلیکیشن «اوانو» مراجعه کرده و هدایای خود را در دو کارت مجزای «هدیه بسته و اعتبار» و «هدیه خدمات زندگی دیجیتال» مشاهده کرده و برای استفاده از آنها برنامه ریزی کنند.

معرفی عیدی همراه اول به دیگران

مشترکان می توانند همزمان با انتخاب عیدی خود از گردونه های «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال»، در پایین صفحه با وارد کردن شماره های موردنظر خود، ضمن ارسال پیام تبریک نوروز، عیدی همراه اول را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنند.

بازه زمانی اجرای پویش عیدی ۱۴۰۳

لازمه دریافت عیدی ۱۴۰۳ فعال بودن سیمکارت است و تمامی مشترکانی که علاقه مند به دریافت عیدانه اپراتور اول تلفن همراه هستند، در بازه زمانی اجرای این پویش که از چهارشنبه ۰۱ فروردین ۱۴۰۲ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ است، باید ضمن نصب نسخه جدید اپلیکیشن «همراه من»، سیمکارت شان نیز فعال باشد.

همراه اول ضمن گرامیداشت تقارن نوروز ۱۴۰۳ با ایام ماه مبارک رمضان، پیش از این «بسته های ویژه و شرایط شرکت در قرعه کشی رمضانی» خود را اعلام کرده بود که برای اطلاع از جزییات آن می توان به نشانی https://mci.ir/-8YT1Y9 مراجعه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.