×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
غربالگری کرونایی کارکنان بانک ملی ایران

تجارت گردان | غربالگری کرونایی کارکنان بانک ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، کادر درمانی بیمارستان بانک با استفاده از تجهیزات به روز و در یک برنامه مدون، از همه کارکنان بانک تست کرونا می گیرند.
همچنین به صورت روزانه، همه کارکنان بانک ملی ایران در بدو ورود به محل کار توسط کادر درمان بیمارستان «تب سنجی» می شوند.
شایان ذکر است از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، طرح تماس برخط با کارکنان بانک ملی ایران در سراسر کشور از سوی بیمارستان بانک اجرایی شده است.
در این طرح تیمی متشکل از پزشکان و پرستاران بیمارستان بانک به منظور رفاه حال همکاران بانک در دسترسی به مشاوره های پزشکی لازم و جلوگیری از مراجعات غیرضروری به مراکز و درمانگاه ها، با همکاران در سراسر کشور تماس تلفنی برقرار کرده و شرایط عمومی آنها را بررسی کرده اند.
پیش از این دکتر زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با تقدیر از خدمات بیمارستان بانک ملی ایران به ویژه در مقابله با کرونا، این مرکز درمانی را یکی از خوشنام ترین و پیشرفته ترین بیمارستان های کشور اعلام کرده بود.
بیمارستان بانک ملی ایران از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون علاوه بر خدمات معمول به بیماران، خدمات گسترده ای را در راستای کمک به کاهش آثار شیوع این ویروس ارائه کرده است.
مدیریت امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران طی دوره اخیر به شکل قابل توجهی بر هدایت صحیح امور مرتبط با کرونا متمرکز شده و اقلام بهداشتی، تجهیزات و منابع لازم برای این اقدامات را تهیه کرده است.
کارکنان بیمارستان بانک نیز همپای کادر درمانی کشور به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به بیماران به ویژه افراد مشکوک یا مبتلا به کرونا و جنگ در خط مقدم جبهه سلامت هستند و از ظرفیت حداکثری بیمارستان به این منظور استفاده می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.