×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
غریب پور: برنامه اکتشاف پهنه های ۳ شهرستان استان کرمان توسط ایمیدرو/ با انتخاب سرمایه گذار پروژه تیتانیوم کهنوج، برنامه های اجرایی تسریع می شود؛ تیتانیوم کهنوج، نیاز کشور به پیگمنت را تامین می کند

تجارت گردان | غریب پور: برنامه اکتشاف پهنه های ۳ شهرستان استان کرمان توسط ایمیدرو/ با انتخاب سرمایه گذار پروژه تیتانیوم کهنوج، برنامه های اجرایی تسریع می شود؛ تیتانیوم کهنوج، نیاز کشور به پیگمنت را تامین می کند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، خداداد غریب پور امروز در نشست با تعدادی از نمایندگان شهرستان های استان کرمان، افزود: پهنه های معرفی شده شهرستان های فوق بدون محدودیت مالی توسط سازمان ایمیدرو اکتشاف می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های حمایتی ایمیدرو در اجرای طرح احیای معادن کوچک ادامه دارد، گفت: موضوع همکاری ایمیدرو در تامین زیرساخت های معادن منطقه ارزوئیه از توابع شهرستان جیرفت (حوزه جنوب استان کرمان) در دستور کار قرار می گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه دارد: با توجه به فعالیت ۴ کارخانه کنسانتره مس و آهن در شهرستان جیرفت، ایمیدرو برای توسعه زیرساخت ها(آب و برق و جاده)، همکاری های لازم را خواهد داشت.

تسریع در اجرای برنامه های تیتانیوم کهنوچ

غریب پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه های ایمیدرو در اجرای پروژه تیتانیوم کهنوج، اظهار داشت: در جلسه با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و سرمایه گذار این پروژه، برنامه های اجرای پروژه طی سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه سرمایه گذار این پروژه اسفندماه سال ۹۸، مشخص شد، افزود: با توجه به واردات پیگمنت (رنگدانه) به کشور، با اتمام عملیات اجرایی این کارخانه، نیاز کشور به پیگمنت تامین خواهد شد.

وی افزود: ذخیره قطعی معدن تیتانیوم کهنوج ۱۵۰ میلیون تن و ذخیره احتمالی آن ۴۰۰ میلیون تن است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.