×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | فارس من| دنبال مالک جدید توانا و دارای اهلیت برای هپکو هستیم/ تغییر مالکیت هفته آینده

خبرگزاری فارس‌، داوود خانی معاون سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگو با شبکه خبر اعلام کرد: متقاضیانی برای به دست گرفتن مالکیت شرکت واگذار شده هپکو که اخیراً مشکلات کارگری پیدا کرده است، هستند.

وی افزود: ما در صددیم که متقاضی جدید جایگزین سهامدار عمده کنونی شود و سپس تجهیز منابع  با همکاری استانداری و نمایندگان مردم اراک در مجلس صورت گیرد تا به وسیله آن مطالبات کارگران پرداخت شود.

به گفته معاون سازمان خصوصی‌سازی، قرار شد با کمک وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز منابع بانک ملی منابعی برای هپکو فراهم شود و مدیریت جدید که سکان هدایت شرکت هپکو را برعهده گیرد و تغییر مالکیت مدنظر است که مدیریت جدید با برنامه مناسب و دارای اهلیت مناسب باشد.

وی افزود: در حال حاضر مشکلاتی برای جاگزینی مالکیت داریم که شرکت هپکو در بورس حضور دارد و همچنین مقام قضایی دستوراتی برای این شرکت داده است که ما می‌خواهیم با تغییر مالکیت و مدیریت مشکلات این شرکت را حل کنیم.

به گفته خانی، هفته آینده جلساتی برگزار می‌شود و تغییرات مالکیت هپکو انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه آیا هپکو به یکی از ارگان‌ها و یا دولت به صورت موقت واگذار می‌شود، گفت: شرکتی که از سوی دولت خصوصی‌سازی شده دیگر به دولت برنمی‌گردد و دولت چنین اعتقادی برای برگشت شرکت خصوصی‌سازی شده ندارد، اما در عین حال کسانی وجود دارند که اهلیت و برنامه مناسبی برای مدیریت هپکو دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.