×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
فان برونکهورست: پیدا کردن کلمات بسیار سخت است

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، در ادامه دور برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها گلاسکورنجرز در خانه به دیدار لایپزیگ آلمان رفت و ۳ بر یک به برتری رسید. به این ترتیب تیم اسکاتلند توانست با جبران شکست یک بر صفر در آلمان در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ در مجموع دو دیدار برنده شود و به دیدار نهایی راه یابد.

در دیگر دیدار اینتراخت فرانکفورت که بارسلونا را در مرحله قبل حذف کرده بود توانست در خانه با یک گل وستهام را شکست دهد تا اینتراخت با نتیجه ۳ بر یک در مجموع دو دیدار برنده شود و به دیدار نهایی برسد.

جیوانی فان برونکهورست سرمربی تیم فوتبال گلاسکو بعد از برتری تاریخی این تیم و صعود به فینال لیگ اروپا گفت: پیدا کردن کلمات بسیار سخت است. شب شگفت انگیزی بود. ما قبل از بازی گفتیم که هر کاری که ممکن است انجام می دهیم تا به دیدار نهایی راه یابیم و فکر می کنم بازیکنان در کنار تماشاگران فوق العاده بودند. ما آن جوی را که برای غلبه بر این حریف نیاز داشتیم درست کردیم. شما نمی‌توانید فیلمنامه ای بهتر از این بنویسید. همه ما از رسیدن به فینال بسیار خوشحالیم. لایپزیگ تیمی با تجربه و باکیفیت است. پیروزی مقابل آنها شگفت انگیز است. با این حال باید  خودمان را برای یک فینال سخت آماده کنیم. با یک حریف آلمانی دیگر رقابت داریم و امیدوار هستم جشن اصلی را بعد از پایان دیدار نهایی برگزار کنیم و با جام به خانه برگردیم. 

او در ادامه گفت: راستش را بخواهید وقتی اولین بار هدایت گلاسکورنجرز را قبول کردم فکر نمی کردم بتوانیم به این موفقیت برسیم و راهی فینال لیگ اروپا شویم. من به دستاوردهایمان بسیار افتخار می کنم. حالا ما یک فینال بازی می کنیم. بازیکنان زیادی فرصت بازی در فینال ها را پیدا نمی کنند و به همین خاطر باید قدر این موقعیت را بدانند. من یک بار با بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان در پاریس و یک فینال جام جهانی در آفریقای جنوبی با کشورم بازی کردم. برای بردن آن باید هر کاری انجام دهیم. من به بازیکنان بسیار افتخار می کنم شکست دادن دورتموند که قدرتی انکار ناپذیر در اروپا است و همینطور لایپزیگ کار آسانی نیست. ستاره ی سرخ هم تیم خوبی بود که توانستیم آن را حذف کنیم. ما با تیم های خیلی خوبی بازی کرده ایم اما به خودمان و کاری که انجام می‌دهیم باور داشتیم و به همین دلیل در فینال هستیم. ما هر کاری از دستمان بر بیاید برای بردن جام قهرمانی این دوره از رقابت ها انجام خواهیم داد.

به این ترتیب دو تیم اینتراخت فرانکفورت و گلاسکورنجرز باید دیدار نهایی لیگ اروپا را برگزار کنند و برنده این دیدار و قهرمان این فصل از رقابت ها سهمیه حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را به دست خواهد آورد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.