×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فجر ملی ۹/ تسهیلات ۹۵۰ هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران برای رونق بخش های اقتصادی کشور

تجارت گردان | فجر ملی 9/ تسهیلات 950 هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران برای رونق بخش های اقتصادی کشور

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، از مجموع تسهیلات پرداختی این بانک بخش صنعت و معدن و خدمات بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند و بخش صنعت در مدت مذکور تعداد ۲۸ هزار و ۱۶۷ فقره تسهیلات به ارزش ۱۵۸ هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال دریافت کرده است.

همچنین تعداد یک میلیون و ۲۶۸ هزار و ۷۲۰ فقره تسهیلات نیز به ارزش ۶۴۴ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال به بخش خدمات پرداخت شده است.

بانک ملی ایران در ده ماه ابتدای امسال بالغ بر ۶۵ هزار و ۳۴۹ فقره تسهیلات به ارزش ریالی ۱۸ هزار و ۶۵۳ میلیارد ریال به بخش مسکن و ساختمان اختصاص داده است.

سهم بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی از تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی طی این مدت، بالغ بر ۷۱ هزار و ۳۶۶  فقره به ارزش ۳۲ هزار و ۶۱۸ میلیارد ریال بوده است.

بر این اساس از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، ۳۷۴ فقره تسهیلات به ارزش دو هزار و ۵۰۶ میلیارد ریال نیز به بخش صادرات پرداخت شده است.

بنگاه های بخش بازرگانی نیز ۱۱۹ هزار و ۶۱۶ فقره تسهیلات به ارزش ۹۵ هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال دریافت کرده اند.

لازم به ذکر است، مجموع تسهیلات پرداختی این بانک به بخش های کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و … بالغ بر ۹۵۲ هزار و ۴۱۹ میلیارد ریال در یک میلیون و ۵۵۳ هزار و ۵۹۲ فقره بوده است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.