×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فردوسی پور: برای مذاکره به قطر نمیروم؛ دوستان مغرض جو سازی میکنند

 به گزارش تجارت گردان به نقل از ایمنا، عادل فردوسی پور گزارشگر سابق صداوسیما کشورمان با دعوت AFC صبح جمعه ۲۸ آذر ماه وارد دوحه خواهد شد تا فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان را گزارش کند.

از زمانی که عادل از شبکه سه رانده شد و در شبکه ورزش هم تحت فشار قرار گرفت، برخی از دشمنان او شروع به شایعه سازی در خصوص قصد فردوسی پور برای مهاجرت کردند.

این در حالی است چهره محبوب رسانه ملی بارها و بارها اعلام کرده عاشق ایران است و هرگز قصدی برای ترک کشورش و همکاری با رسانه‌های خارجی ندارد.

حالا دوباره و در حالی که خبر حضور عادل فردوسی پور به عنوان مهمان ویژه و گزارشگر اختصاصی AFC که با دعوت این نهاد فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان را گزارش می‌کند در رسانه‌ها پخش شده، برخی‌ها شروع به شایعه پراکنی کرده اند.

در همین خصوص عادل فردوسی پور در گفتگوی کوتاهی به صحت خبر اعلام شده اشاره کرد و گفت: به دعوت AFC برای گزارش بازی فینال به قطر می‌روم که از اینستاگرام رسمی AFC فارسی پخش خواهد شد. از این بابت خوشحال هستم که می‌توانم برای مردم گزارش کنم.

فردوسی پور با اعلام اینکه برای مذاکره به قطر نمی‌رود، ادامه داد: با هیچ شبکه فارسی زبان خارج از کشور قصد مذاکره ندارم. و قبلاً هم گفته‌ام که در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور قصد فعالیت ندارم. دوستان مغرض همچون مثل گذشته شایعه پراکنی و جوسازی می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.