×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرش قرمز فرابورس برای باشگاه‌های ورزشی

تجارت گردان | فرش قرمز فرابورس برای باشگاه‌های ورزشی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، «امیر هامونی» امروز (شنبه) در گفت‌وگو با ایرنا، با ورود سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بورس، صنعت ورزش، حرفه‌ای و اقتصادی‌تر خواهد شد و این اقدام باعث توسعه صنعت ورزش در کشور می‌شود.

مدیر عامل شرکت فرابورس ایران به زمان ورود سهام این دو باشگاه اشاره کرد و گفت: این موضوع وابسته به مصوبات است و باید دید خروجی آنها چه خواهد بود؛ بنابراین نمی‌توان زمان دقیقی را برای ورود سهام این دو باشگاه به بورس اعلام کرد.

وی به آخرین وضعیت عرضه سهام استقلال و پرسپولیس به بورس پرداخت و گفت: اکنون در حال مذاکره با سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش و جوانان درباره عرضه سهام استقلال و پرسپولیس به بورس هستیم.

مدیر عامل شرکت فرابورس ایران اظهار داشت: طبق قانون تصویب شده در بودجه ۹۸ در حال برگزاری جلسات متعدد برای روشن شدن تکلیف عرضه سهام این دو باشگاه به بورس هستیم که ارکان مربوطه در این جلسه حضور فعال دارند.

وی خاطرنشان کرد: هفته‌ای یک یا دو بار به منظور تصمیم‌گیری برای ورود سهام استقلال و پرسپولیس جلساتی را برگزار کردیم که امیدواریم براساس خروجی جلسه تصمیمات لازم اتخاذ و مصوبات لازم اجرایی شوند.

هامونی به اختلاف نظرات موجود در مورد نحوه ورود سهام این دو باشگاه به بورس اشاره کرد و افزود: امیدواریم با مشخص شدن نحوه واگذاری سهام سرخابی‌ها بتوان هر چه زودتر آن را به مرحله اجرا در آورد.

مدیر عامل شرکت فرابورس ایران گفت: با ورود سهام استقلال و پرسپولیس یک صنعت جدید به بازار ورود پیدا می‌کند که بورس به تامین مالی این صنعت و رشد آن کمک خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.