×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فرصت سوزی استقلال؛کار صعود به روز آخر کشیده شد

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل ازصداوسیما؛ آبی پوشان استقلال در سومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم خلیفه دوحه به مصاف الشرطه عراق رفت.

بازی رفت دو تیم با تساوی یک یک به پایان رسید و هر تیمی در این بازی پیروز می شد صعودش به مرحله بعدی قطعی می شد.

نامجو مطلق در این بازی با ترکیب سیدحسین حسینی، وریا غفوری، عارف غلامی، روزبه چشمی، هروویه میلیچ، فرشید باقری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و شیخ دیاباته تیمش را وارد زمین کرد.

آبی پوشان در ابتدای بازی روی حملات الشرطه غافلگیر شدند و در دقیقه ۲۶ فیاض موفق شد با ضربه سر دروازه استقلال را باز کند و نیمه نخست هم با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان نامجومطلق برای جبران نتیجه وارد زمین شدند و سرانجام در دقیقه ۶۸ ارسلان مطهری دروازه حریف را باز کرد. حملات پایانی استقلالی ها بی ثمر بود و سرانجام نتیجه بازی رفت دو تیم در بازی برگشت هم تکرار شد.

آبی پوشان برای صعود به مرحله بعد باید بازی چهارشنبه شب خود مقابل الاهلی عربستان را با تفاضل ۲ گل یا بیشتر شکست دهند.

استقلال در چه صورتی به مرحله بعد صعود خواهد کرد؟

استقلال باید در هرصورت الاهلی را شکست دهد‌. درصورت پیروزی ۱ – ۰، آمار تفاضل و گل زده و خورده استقلال و الشرطه برابر خواهد شد و با توجه به اینکه الشرطه یک کارت قرمز در این رقابت ها دریافت کرده است، استقلال صعود خواهد کرد.

هرنتیجه‌ای که در مقابل الاهلی منجر به پیروزی استقلال شود، استقلال را راهی مرحله بعد خواهد کرد؛ اگر استقلال در دیدار بعد کارت قرمز دریافت نکند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.