×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فرماندهی جبهه اقتصادی بر دوش صنعتگران

حماسه ماندگار دفاع مقدس مملو از رشادت‌ها و دلاوری‌های سروقامتانی است که در یک رویارویی دشوار برای دفاع از حریم اسلام و میهن اسلامی، بی‌نظیرترین جلوه‌های مقاومت، فداکاری، مدیریت و خلاقیت را در یک جنگ نابرابر به نمایش گذاشتند و طی آن، استعداد فراوان، قدرت بی‌بدیل، توان روزافزون و ابتکار مثال‌زدنی فرماندهان و رزمندگان اسلام، ظرفیت عظیم ملت ایران را آشکار ساخت.

رویارویی با همه قدرت‌های روز دنیا در یک جبهه برای حفظ تمامیت ارضی و دفاع همه‌جانبه در مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی، تنها گوشه‌ای از توانایی و ظرفیت عظیم ملت ایران بود که ضمن گسترش مرزهای فرهنگی کشور، کارنامه‌ای پرافتخار و بی‌نظیر از دفاع همگانی ایرانیان بر جای نهاد و نشان داد که جوانان این کشور قادرند بااراده و توکل، بر همه مشکلات فائق آیند، مسائلی که در دیدار هفته گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشکسوتان دفاع مقدس نیز از سوی ایشان مطرح گردید.

هفتم مهرماه، سالروز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس نام‌گذاری شده و شایسته است به این مناسبت، یاد و خاطره این فرماندهان بزرگوار که نقش مهمی در پیروزی بر جبهه ظلم داشتند گرامی داشته شود. همان‌طور که می‌دانیم در دوران دفاع مقدس فرماندهی بسیاری از عملیات‌ها بر دوش رزمندگانی بود که از دیار اصفهان در خط مقدم جبهه‌ها حاضر بودند، بزرگوارانی چون شهیدان خرازی، ردانی‌پور، همت، کاظمی، آقابابایی، آقاباباگلی، افشار، کردآبادی، کلاهدوزان، وجدانی، حجازی و بسیاری دیگر از شهدا که در نقش مهم آن‌ها در جبهه‌های جنگ هیچ تردیدی نیست. توان درخور توجهِ مدیریت، به‌ویژه در شرایط سخت و بحرانی، شجاعت، خطرپذیری، سرعت عمل، ابتکار و خلاقیت، تیزبینی و تیز فکری و بهره‌مندی از بینش عمیق سیاسی و نظامی در کنار حسن خلق و صبر ازجمله ویژگی‌های فرماندهان اصفهانی بود که نقطه قوتی در میدان نبرد حق علیه باطل به‌ شمار می‌آمد و برجستگی و شایستگی این بزرگ‌مردان را به نمایش می‌گذاشت.

از آغاز حماسه دفاع مقدس۴۳ سال می‌گذرد و جنگ هشت‌ساله با تقدیم هزاران شهید گلگون‌کفن که ۲۳ هزار نفر از آنان از دیار اصفهان بودند پایان یافت، اما تجاوز و زورگویی دشمن در حوزه‌های نظامی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی همچنان ادامه دارد و چه‌بسا در سال‌های اخیر، فشارهای مداوم و مختلف اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، شرایط پیچیده‌تری را در مقابل ملت ایران قرار داده است. امروز نیز سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی از دیار اصفهان آستین همت بالا زده‌اند تا علاوه بر تولید و ایجاد رونق اقتصادی در منطقه پیرامونی خود و کشور، با اشتغال‌زایی و بهبود وضعیت معیشت مردم، مسیر گذشته خود را در زمینه خدمت‌رسانی به هم‌وطنان پی بگیرند و در راه رسیدن به آینده‌ای بهتر حرکت کنند.

تردیدی نیست که تنها راه مقابله با هرگونه تعرض دشمنان ملت ایران، کار، تلاش و همت مضاعف برای ساخت ایرانی آباد و حرکت جهادی و انقلابی با اتکا به دانش، تخصص و مهارت در سایه توجه ویژه به امر تولید است. شرکت فولاد مبارکه با وقوف کامل به این امر، تمامی همت و اراده خود را به کار بسته و بر آن است که در این نبرد اقتصادی و صنعتی، با اتکا به تولید و خودکفایی و بومی‌سازی، تمام‌قد در مقابل ظلم و زیاده‌خواهی دشمنان ملت ایران بایستد و خوشبختانه باوجود همه فشارها و تحریم‌ها، دستاوردهای بسیاری برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی داشته و هر روز بیش از پیش برای ارتقای رفاه و منزلت ایرانیان و کسب استقلال و آزادی کشور می‌کوشد.

محمدجواد براتی
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه

منبع خبر: ایراسین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.