×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
فرمانده بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی: مهمترین وظیفه میز خدمت، افزایش بهره وری است

تجارت گردان | فرمانده بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی: مهمترین وظیفه میز خدمت، افزایش بهره وری است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علی رضا زمانی در این همایش که با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج وزارت اقتصاد برگزار شد، اظهار کرد: بسیج، بحران های جامعه اسلامی اعم از اجتماعی، فرهنگی، هنری و … را شناسایی می کند و با ارائه راهکارها و راهبردها در صدد حل آن ها است. 

وی افزود: امروز خط مقدم جنگ اقتصادی، وزارت اقتصاد است که همه ما به عنوان سربازان اقتصادی، باید در خط مقدم جبهه برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای کشورمان تلاش کنیم.

زمانی ضمن قدردانی از عملکرد و اقدامات شایسته فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی در استقرار میز خدمت و اجرای مطلوب آن، با اشاره به گسترش بیش از پیش میز خدمت در دستگاه ها گفت: ایجاد تعامل و هم افزایی میان مسئولان و مردم از اهداف این رویکرد است که با گسترش آن، نقش بسزایی در افزایش خدمت رسانی به شهروندان و رفع کاستی ها می شود.

وی افزایش رضایت مندی مردم را از اهداف استقرار میز خدمت دانست و تصریح کرد: کیفیت بخشی به خدمات قابل ارائه و افزایش سرعت در انجام کار از اموری است که لزوماً باید در خصوص میز خدمت مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

زمانی با بیان این که اجرای میز خدمت یک گام موثر در جهت اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: این میزها در حال حاضر در نماز جمعه و بازار تهران مستقر هستند که با استقبال گسترده مردم نیز مواجه شده اند و در این ارتباط مرکز بسیج وزارت اقتصاد نیز تاکنون فعالیت های مهمی برای استقرار میز های خدمت در حوزه های مالیات، بیمه و بانک در نماز جمعه و بازار تهران داشته است.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح وتندیس از تلاش های دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل و فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک ملی ایران ، مسعود بادین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بیمه آسیا، رحمان قاسمیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک سپه، مصطفی زارع سرپرست حوزه مقاومت بسیج سازمان امور مالیاتی کشور و اسماعیل کطولی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بیمه دانا بترتیب بعنوان رده های برتر میز خدمت در جهت استقرار میز خدمت و اجرای مطلوب آن قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است مقام معظم رهبری در یکی سخنرانی های اخیرشان درخصوص میزهای خدمت بسیج وزارتخانه ها فرموده بودند، بسیج وزارتخانه ها با تشکیل میزهای خدمت در نماز جمعه به مردم نزدیک شده اند.

نادر اکبری وند جانشین حوزه مقاومت بسیج بانک ملی ایران لوح وتندیس را به نمایندگی از فرمانده حوزه دریافت نمود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.