×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرفامیلی به جمع پذیرندگان هوده‌کارت پیوست

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی هوده‌کارت، مدیرعامل شرکت توسعه ارزش هوده (کارت اعتباری بیمه ملت) با اعلام این خبر افزود: در راستای توسعه و گسترش خدمات و افزایش سطح رفاه دارندگان کارت اعتباری، بعد از فروشگاه شهروند، فروشگاه هایپرفامیلی به جمع پذیرندگان کارت اعتباری بیمه ملت پیوست.

فرشید مولاپور در توضیح این خبر بیان کرد: بر اساس این قرارداد، امکان خرید اقساطی از سبد متنوع کالایی شامل انواع مواد غذایی و پروتئینی، مواد شوینده و بهداشتی، خشکبار، حبوبات و… با کیفیت و قیمت مناسب در ۴ قسط، بدون افزایش نرخ و بهره برای دارندگان کارت اعتباری هوده (بیمه ملت) فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه ارزش هوده (کارت اعتباری بیمه ملت) در همین خصوص ادامه داد: بعد از هایپرفامیلی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا و افق کوروش در دستور کار قرار دارد و به زودی به جمع پذیرندگان کارت اعتباری خواهند پیوست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی با ۴۰ شعبه در ۱۵ استان کشور با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب آماده ارائه خدمات به دارندگان کارت اعتباری بیمه ملت (هوده کارت) است.

لیست شعب هایپرفامیلی در سایت این شرکت به نشانی https://hyperfamili.com/shop-locations قابل بازیابی است.

در پایان مدیرعامل شرکت توسعه ارزش هوده، به برنامه‌ریزی جهت گسترش همکاری با فروشگاه‌های آنلاین در این شرکت اشاره کرد و از راه‌اندازی فروشگاه آنلاین هوده‌شاپ به نشانی http://www.hoodehshop.com خبر داد و افزود: در این سایت کلیه دارندگان کارت اعتباری می‌توانند پس از ثبت‌نام، کالای درخواستی خود اعم از کالای دیجیتال یا لوازم خانگی را سفارش دهند و پس از اعلام قیمت کالا توسط کارشناسان هوده، نسبت به پرداخت اقساطی با کارت اعتباری خود اقدام و در آدرس اعلامی تحویل خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.