×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
فروشگاه مدرن میزبان مردم شهر فرهنگ و ادب

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، فروشگاه‌ مرکزی حافظ طی مراسمی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در تاریخ ۱۴ اسفندماه سال‌جاری همزمان با اعیاد ماه مبارک رجب و در آستانه مبعث حضرت رسول اکرم(ص) با حضور رسول محمدی عضو محترم هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و جمعی دیگر از مدیران ستادی و استانی در شهر شیراز برگزار شد.

افتتاحیه این فروشگاه با حضور مقامات و مسئولان عالی‌رتبه کشوری و استانی از جمله عباس تابش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان وزارت صمت استان فارس، مهندس میرسلیمی مدیر هولدینگ فریکو، لیلا دودمان عضو شورای شهر شیراز و… برگزار شد.

فروشگاه هایپر مدرن حافظ شیراز که پیش از این با متراژ ۳۰۰۰ مترمربع در دسترس مشتریان بود، طی بازسازی هفت‌ماهه، با متراژ حدود ۴۰۰۰ هزار مترمربع، برخورداری از امکانات روز فروشگاهی و کالاهای متنوع و با قیمت مناسب در خدمت مردم شیراز خواهد بود.

شهرهای استان‌هایی چون قزوین(شعبه شقایق)، هرمزگان(شعب نور و قشم)، فارس(شعب پاسارگاد و پروین اعتصامی)، کردستان(شعبه زاگرس)، مازندران(شعبه هراز)، البرز(شعبه رحمانی‌تبار فردیس)، تهران(شعب نقش جهان، زرتشت، جوادیه، رباط‌کریم، قصرالدشت و یاقوت) و … میزبان شعب جدید فروشگاه رفاه در ماه گذشته بودند. افتتاحیه شعب جدید و بازسازی شده در شهرهای مختلف تا پایان سال جاری نیز ادامه دارد.

در حاشیه مراسم افتتاحیه این فروشگاه، مدیرعامل این بنگاه اقتصادی خصوصی در مراسم کلنگ‌زنی کارخانه جدید روغن‌نباتی نرگس شیراز حضور یافت. در این مراسم و پیرو مذاکرات انجام گرفته مقرر شد قسمتی از بخش وسیع و قدیمی سایت کارخانه جهت بهره‌برداری و احداث شعبه جدید فروشگاهی در اختیار شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه قرار بگیرد.

گفتنی‌است شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت خرده‌فروشی کشور با بیش از ۱۳۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور و همکاری با ۳۵۰۰ تامین کننده معتبر کالا تا پایان سال جاری همزمان با افتتاح شعب جدید و با افزودن بیش از ۵۵هزار مترمربع به متراژ سطح فروش در سراسر کشور، معادل ۵۰درصد راهبرد توسعه فروشگاهی مشابه در سال گذشته را با وجود شرایط سخت و پیچیده اقتصادی کنونی کشور محقق کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.