×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | فروش بسیار خوب گوشی‌های هوشمند شیائومی و ریلمی در هند

کاربران هندی در طول یک هفته گذشته به شکلی بی‌نظیر از گوشی‌های جدید شرکت شیائومی و ریلمی استقبال کردند و از همین رو این دو شرکت موفق شدند تنها در طول ۱ هفته بیش از ۶ میلیون گوشی هوشمند را در هند به فروش برسانند.

آمار‌ها نشان می‌دهد سازندگان تلفن‌های همراه چینی به ویژه شیائومی و ریلمی از محبوبیت خوبی بین کاربران گوشی‌های هوشمند در هند برخوردار هستند و تعداد بسیار زیادی از مردم این کشور ترجیح می‌دهند به جای استفاده از تولیدات کشور‌هایی مثل آمریکا و کره از محصولات چینی استفاده کنند. نکته جالب در مورد فروش بسیار خوب گوشی‌های شیائومی و ریلمی در هند، خرید تعداد بسیار زیادی از این دستگاه‌ها از طریق فروشگاه‌های مجازی همچون آمازون است.

فروش بسیار خوب گوشی‌های هوشمند شیائومی و ریلمی در هند

استقبال چشمگیر هندی‌ها از گوشی‌های جدید شیائومی و ریلمی

از میان ۶ میلیون دستگاه فروخته شده از گوشی‌های شیائومی در طول ۱ هفته گذشته بیش از ۳.۸ میلون دستگاه از آن‌ها به شرکت شیائومی تعلق داشتند و می‌توان گفت از نظر فروش، شیائومی سودآوری بیشتری داشته است. ریلمی نیز با فروش ۲.۲ میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند در هند آن هم فقط در طول یک هفته رکورد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته است.

با توجه به جمعیت بسیار زیاد کاربران جوان در هند و علاقه وافر این کاربران به استفاده از گوشی‌های هوشمند با ویژگی‌های برتر بسیاری از شرکت‌های فناوری مطرح جهان با تلاش بسیار به دنبال کسب سهم بیشتری از این بازار هستند. در حال حاضر رقابت بسیار سختی بین شرکت‌های بزرگی هم‌چون اپل، سامسونگ، شیائومی و تعداد دیگری از شرکت‌ها در بازار هند وجود دارد.

فروش بسیار خوب گوشی‌های هوشمند شیائومی و ریلمی در هند

شاید این اولین بار نباشد که یک شرکت تولید کننده گوشی هوشمند در مدتی کوتاه فروش بسیار خوبی را در هند تجربه می‌کند، ولی مطمئنا برای شرکت‌های تقریبا نوپایی، چون شیائومی و ریلمی فروش ۶ میلیونی تنها در طول ۱ هفته موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.