×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فریاد طارمی با یک اتفاق مهم و پنالتی!

به گزارش تجارت گردان به نقل از “ورزش سه”، مهدی طارمی چهار شب پس از نمایش ضعیف تیم پورتو در بازی حساس لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون که تیمش با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و یک پاس گل او هم در بازبینی ویدیویی رد شد، در رقابت‌های لیگ کاپ مثل بسیاری از نفرات اصلی تیمش با نظر سرخیو کونسیسائو در ترکیب اولیه قرار نگرفت ولی به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد و برد را برای اژدها رقم زد.

تیم فوتبال پورتو در شرایطی از ساعت ۲۴ شنبه شب (به وقت ایران) در هفته سوم لیگ کاپ پرتغال، به مصاف تیم دسته دومی لیکسوئس رفت که مهدی طارمی را جزء نفرات ذخیره داشت ولی پس از اینکه بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد و کونسیسائو با وجود سه تغییر هجومی نتوانست به خواسته‌اش برسد، مهدی طارمی را در دقیقه ۶۷ به زمین آورد.

طارمی که جای ژوآئو ماریو را گرفته و سعی داشت در حضور تعویضی مقابل لیکسوئس درخشان ظاهر شود و برد را برای تیمش به همراه بیاورد، در دقیقه ۸۵ پنالتی به دست آمده برای پورتو را با شوت محکم به گوشه دروازه تبدیل به گل کرد.

سرخیو کونسیسائو در حالی پنالتی به دست آمده برای پورتو پس از خطا روی اوانیلسون را تحویل به مهدی طارمی داد که تصور می‌شد توپ را به بازیکن دیگری تحویل بدهد، اما دوباره به ستاره ایرانیاش اعتماد کرد و او هم توانست با شوت محکم به سمت راست خود و دور از دستان گلر حریف، دروازه لیکسوئس را باز کند.

طارمی که آخرین‌بار در هفته دهم لیگ برتر پرتغال پشت ضربه پنالتی برای پورتو قرار گرفته و در شب شکست یک بر صفر و غیر منتظره تیمش مقابل استوریل پنالتی خراب کرده بود، پس از مدت‌ها دوباره با نظر کونسیسائو، پنالتی‌زن اول تیمش شد و به بهترین شکل آن را تبدیل به گل کرد.

ستاره ایرانی پورتو که آخرین گل خود از روی نقطه پنالتی را در هفته نهم لیگ برتر پرتغال مقابل ویزلا به ثمر رسانده بود، پس از هدر دادن پنالتی برابر استوریل، در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا که تیمش برابر رویال آنتورپ بلژیک صاحب پنالتی شد، پشت ضربه قرار نگرفت و اتفاق غیر منتظرهای در آن زمان رخ داد، اما در جدال با لیکسوئس دوباره پنالتی زد و منجر به برتری دو بر یک تیمش شد.

طارمی که پیش از این در ۱۴ مسابقه لیگ برتر پرتغال سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود و در ۶ بازی لیگ قهرمانان اروپا هم دو گل و دو پاس گل داشت، توانست برابر لیکسوئس اولین گل خود در فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ کاپ را هم بزند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.