×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
فعالیت قالیشویی‌ها نسبت به سال گذشته کاهش ۶۰ درصدی داشت/دستگاه‌های قالیشویی با آب ژاول شست‌وشو و ضد عفونی می‌شوند

تجارت گردان | فعالیت قالیشویی‌ها نسبت به سال گذشته کاهش ۶۰ درصدی داشت/دستگاه‌های قالیشویی با آب ژاول شست‌وشو و ضد عفونی می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، حمید محمدی رئیس اتحادیه قالیشویان تهران درباره وضعیت بازار قالیشویان در اسفند امسال اظهار کرد: متأسفانه ۵۰ تا ۶۰ درصد افت کاری (عدم مراجعه به قالیشویی) در این صنف، نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

رئیس اتحادیه قالی شویان ادامه داد: با توجه به اینکه از ۲۰ اسفند کارهای این صنف تمام شده است، اما وضعیت این صنف، چندان قابل تعریف نیست.

محمدی در خصوص تمهیدات این صنف برای مبارزه با ویروس کرونا در روزهای اخیر اظهار کرد: دستگاه‌های قالیشویی با آب ژاول شست‌وشو و ضد عفونی می‌شوند و اکثر موارد بهداشتی هم در فرایند شست‌وشو رعایت می‌شود.

رئیس اتحادیه قالی شویان بیان کرد: امیدواریم  ویروس کرونا با رعایت بهداشت فردی از بین برود تا شرایط همه اصناف، از جمله ما هم با حالت عادی برگردد.

محمدی در ادامه با اشاره به اینکه ۳۵۰ واحد رسمی در تهران در این صنف مشغول به فعالیت‌ هستند، اظهار کرد: مشکل ما هم اکنون واحد‌های غیررسمی هستند چرا که این واحدها، به صورت غیر قانونی فعالیت می‌کنند و چون مردم از این موضوع آگاهی ندارند آنان را به دردسر می‌اندازند.

او گفت: مردم باید برای آگاهی از مکان‌های مجاز حتما به سایت این اتحادیه مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.