×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فعالیت مراکز واکسیناسیون تا ساعت ۲۰ / برنامه ویژه برای واکسیناسیون در تهران

 به گزارش تجارت گردان به نقل از ایسنا، وزیر بهداشت پیش از ظهر امروز به صورت سرزده با حضور در مراکز واکسیناسیون مجموعه ورزشی کردستان و پارک ترافیک امیرآباد تهران، از روند واکسیناسیون در این مراکز بازدید کرد.

دکتر بهرام عین اللهی در بازدید از مرکز واکسیناسیون مجموعه ورزشی کردستان در بزرگراه کردستان تهران گفت: مردم صبح خیلی زود و قبل از بازگشایی مراکز واکسیناسیون به این پایگاه‌ها مراجعه نکنند؛ چون ساعات کار این مراکز باید تا ساعت ۲۰ ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: برخورد پرسنل مراکز واکسیناسیون با مراجعین حتما باید با احترام باشد و مردم تکریم شوند؛ چراکه ما موظف به خدمتگزاری همراه با حسن خلق به مردم هستیم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: برای واکسیناسیون تهران برنامه ویژه ای داریم که هم تیم های واکسیناتور و هم مراکز واکسیناسیون باید افزایش پیدا کند. البته از روزهای گذشته تیم‌های بازرسی وزارت بهداشت از مراکز واکسیناسیون بازدید می کنند.

بنابر اعلام وبدا، وی همچنین در بازدید از مرکز واکسیناسیون پارک ترافیک واقع در خیابان امیرآباد و گفتگو با مردم، ضمن ناکافی دانستن نیروهای این مرکز و سه تیم واکسیناتور فعال، گفت: تیم های واکسیناتور حتما باید افزایش یابند تا معطلی مردم برای تزریق واکسیناسیون وجود نداشته باشد و کار تزریق واکسن در کوتاه‌ترین زمان با حفظ عزت و احترام مردم انجام شود.

عین اللهی با بیان اینکه اعلام سن برای تزریق واکسن جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت است، افزود: بازدیدهای سرزده بنده و تیم های بازرسی وزارت بهداشت از مراکز واکسیناسیون ادامه خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.