×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
فعال‌سازی رمز پویا خدمتی درراستای مشتری مداری است

تجارت گردان | فعال‌سازی رمز پویا خدمتی درراستای مشتری مداری است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، حجت‌الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون که صبح امروز در کارگاه آموزشی مدیران شعب استان‌ها در شهرستان قزوین سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق اظهار داشت؛ خدمات و محصولات به مشتریان بر بستر الکترونیک و غیر الکترونیک می‌تواند از تنوع و تفاوت و سطوح مختلف برخوردار باشد اما قدر مسلم رویکرد و کارکرد خدمات‌رسانی علاوه بر کمک به تسهیل، تسریع، انتفاع بخشی و ایجاد رضایت برای مشتریان برابر اقتضا و نیازسنجی همواره در راستای صیانت از حقوق آنان کاهش ریسک و ایجاد امنیت تلقی می‌گردد.

وی در همین رابطه افزود: موضوع فعال‌سازی رمز پویا در جهت صیانت از حقوق مشتریان، پیشگیری از تبعات و مشکلات آتی ناشی از فیشینگ ها و تهدیدهایی از جنس الکترونیکی و ایجاد امنیت برای مشتریان می‌باشد.

مهدیان بر آمادگی هر چه‌بهتر و بیشتر شعب و کارکنان در ارائه خدمت رمز پویا به مشتریان تأکید کرد. مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به توفیقات بانک توسعه تعاون به‌ویژه درعاملیت طرح‌های ملی گفت: با توجه به اینکه یکی از عوامل موثر در رشد و بزرگ شدن حجم فعالیت بانک ورود به طرح‌های ملی می‌باشد که ادامه و بهبود این روند و ارتقاء وضعیت و بهره‌گیری مناسب از این شرایط مستلزم همکاری همه‌جانبه و تعاملی با دستگاه‌های اجرایی استانی به‌ویژه دستگاه‌های ذی‌ربط ازجمله تعاون کار و رفاه اجتماعی، صنایع و معادن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری و جهاد کشاورزی است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران را به‌صورت کاربردی موثر دانست و دراین‌باره گفت یکی از دغدغه‌های هر سازمان در شرایط کنونی رویکرد دانشی و تسهیم دانش و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف در توسعه‌های علمی و عملی است و از آنجاییکه نقش مدیران استانی درپیشبری و اجرای برنامه‌های بانک و خدمت‌رسانی به مشتریان موثر قلمداد می‌گردد لذا پرداختن به این امر و ادامه این موضوع می‌تواند محمل مناسبی برای توسعه دانش و تسهیم دانش در سطح استان‌ها و شعب باشد.

همچنین در این دوره آموزشی سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره نیز مدیرعامل بانک توسعه تعاون را همراهی می‌کرد ضمن آنکه در این کارگاه آموزشی کریم میرزا خانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش گزارشی را در خصوص این دوره و دیگر برنامه‌های مرکز آموزش و پژوهش مانند برگزاری المپیاد علمی در بانک ارائه کرد.

شایان‌ذکر است، مدرسان این دوره آموزشی کاربردی، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت مباحث اخلاق حرفه‌ای و مشتری مداری، قاسم توکلی مدیر امور حراست مباحث حراستی، پرویز اسدی ماهفروزی مدیر امور حقوقی مباحث حقوقی، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری مباحث اعتباری، محمد مهدی احمدی مدیر امور بازرسی مباحث بازرسی، فرشید طهمورثی مدیر امور بین‌الملل مباحث ارزی، احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب مباحث شعبه‌ای را ارائه می‌نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.