×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فقط یک روز سبز!

شاخص کل بورس در روز شنبه با ۱۵ هزار و ۴۲۱ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۹۷ واحد نزول کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۷۵۶ واحد کاهش در رقم ۴۰۵ هزار و ۵۶۹ واحد ایستاد. در این روز ۲۸۶ هزار معامله به ارزش ۲۷ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال انجام شد.

در روز یکشنبه شاخص کل بورس با ۶۷۰۲ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل  با معیار هم‌وزن نیز با سقوطی ۲۵۴۵ واحدی به رقم ۴۰۳ هزار و ۲۴ واحد رسید. در این بازار ۲۶۵ هزار معامله به ارزش ۲۶ هزار و ۹۲۰ واحد انجام شد که نسبت به روز شنبه کاهشی بود.

روند نزولی در بازار سرمایه در روز دوشنبه هم ادامه داشت و شاخص کل بورس در این روز با ۱۷۹۵ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۸۸ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم با ۵۴۲ واحد کاهش رقم ۴۰۲ هزار و ۴۸۲ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۵۷ هزار معامله به ارزش ۴۶ هزار و ۱۷۵ میلیارد ریال انجام شد.

ورق بورس در روز سه‌شنبه برگشت و در این روز شاخص کل بورس با ۴۱۵۵ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم با ۲۷۷۲ واحد افزایش رقم ۴۰۵ هزار و ۲۵۶ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۷۳ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۵۷۸ میلیارد ریال انجام شد.

اما روند نزولی در بازار دوباره چهارشنبه از سر گرفته شد و شاخص کل بورس با ۴۰۴۷ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۸۹ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۳۶۹ واحد کاهش رقم ۴۰۴ هزار و ۸۸۷ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۶۴ هزار معامله به ارزش ۷۰ هزار و ۱۴۱ میلیارد ریال انجام شد که کمترین ارزش معاملات در طول هفته محسوب می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.