×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
فوت عابر پیاده در اثر برخورد پژو/تردید و دودلی عابر در عبور از بزرگراه حادثه آفرید

به گزارش تجارت گردان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – صبح امروز در اثر تردد یک عابر از بزرگراه نیایش و تردید در عبور، یک خودروی پژو با عابر برخورد و این عابر در دم فوت کرد. کارشناس پلیس اعلام کرد که به دلیل عبور غیر مجاز عابر پیاده از بزرگراه، برای او نیز سهم تقصیر درنظر گرفته شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران، سرهنگ  علی همه خانی گفت: در ساعت ۵ صبح امروز و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تصادف یک دستگاه سواری پژو با عابر پیاده در مسیر بزرگراه نیایش به سمت غرب چمران بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می‌شوند.

به گفته معاون آموزش وفرهنگ ترافیک پلیس این عابر پیاده که قصد عبور از عرض بزرگراه را داشته بدون توجه به خطرات ناشی از این کار اقدام به عبور از عرض بزرگراه می‌نماید و در این حین راننده پژو این عابر را ناگهان مقابل خود می‌بیند و راننده دیگر نتوانست خودروی خود را به موقع متوقف کرده و در اثر شدت ضربه وارده عابر در محل حادثه فوت می‌کند.

سرهنگ همه خانی گفت: چنانچه قصد عبور از بزرگراه‌ها را داشته و اگر با پل‌های عابر پیاده فاصله دارند هیچ گاه اقدام به تردد از عرض اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها ننمایند و همیشه از پل‌های عابر پیاده استفاده نمایند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.