×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۲ خرداد , ۱۴۰۳
فولادمبارکه به مسئولیت خود در حوزه تولید و اجتماع پایبند است

نشست هم اندیشی روابط عمومی‌های زنجیره آهن و فولاد به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور مدیران روابط عمومی شرکت‌های بزرگ معدنی، فولادی و صنایع معدنی کشور و اعضای هیأت رئیسه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار شد.

این نشست هم اندیشی به منظور همفکری و تبادل نظر در جهت هم افزایی در زنجیره آهن و فولاد در حوزه روابط عمومی و همچنین تقدیر از روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد تشکیل شد.

رسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در این نشست ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان روابط عمومی صنایع معدنی و فولادی با بیان اینکه انجمن فولاد به مثابه روابط عمومی جمعی فولاد کشور است، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها محل ساماندهی مناسبات شرکت‌ها با انجمن تولید کنندگان فولاد است. از این رو اهمیت دارد که شاهد تعاملات هر چه بیشتر روابط عمومی‌های فولادی در حوزه‌های مختلف تولید، صادرات، انرژی و … به صورت مجازی و حضوری باشیم.

وی افزود: فولاد نقش چشمگیری در حوزه‌های مختلف حمل و نقل، انرژی و غیره دارد. وی در ادامه اظهار داشت: علی رغم اینکه ما بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی گازی در جهان و اولین کشوری هستیم که پا به عرصه تولید فولاد سبز گذاشته‌ایم اما متأسفانه هیچ وقت این توانایی صنعت فولاد را به رخ دیگر کشورها نکشیدیم.

در این نشست، احمدرضا صدر، مدیر جدید روابط عمومی ایمیدرو با بیان اینکه ما همواره سعی بر تسهیل گری داریم بیان داشت: امیدواریم این نشست‌های روابط عمومی ادامه داشته باشد و شاهد انعکاس بهتر فعالیت صنایع معدنی و فولادی باشیم.

در ادامه نشست، مدیران روابط عمومی به طرح مباحث خود پرداختند. مهندس محمد جواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه ضمن معرفی جدیدترین دستاوردها و ابتکارات فولاد مبارکه اظهار داشت: فولاد مبارکه مولود انقلاب اسلامی است و فعالیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف تولیدی تا مسئولیت اجتماعی تا کنون در فولاد انجام است. از این رو ما با وجود مشکلات زیاد در این عرصه، تلاش بر افزایش مزیت رقابتی و سودآوری داریم و به مسئولیت خود در حوزه تولید و اجتماع پایبند هستیم.

مهندس جامعی، مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان به رویکرد روابط عمومی و مسئولیت‌ها و حساسیت‌های کار این حوزه اشاره کردند و با ذکر مواردی به تحلیل شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در صنعت فولاد پرداختند.

مهندس پرورش، مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید تأثیرگذار بر تصمیم گیری های صنعت فولاد باشند، گفت: تولید در شرایطی محقق می‌شود که متناسب با اقلیم و منطقه و نیازها باشد از این رو در طرح‌های توسعه‌ای فولاد باید وضعیت منطقه‌ای در نظر گرفته شود. از این رو باید اصلاحات ساختاری در تصمیمات مهم کشور در حوزه فولاد صورت گیرد.

آقای تقی زاده، مدیر روابط عمومی فولاد کاوه جنوب کیش با بیان اینکه صنعت فولاد بسیار مظلوم واقع شده است گفت: فرآیندهای داخلی روابط عمومی‌ها در شرکت‌های فولادی در حال تکامل است؛ از این رو باید بتوانیم با مدیریت دانشی که در بین شرکت‌ها است به بلوغ روابط عمومی‌ها کمک کنیم.

مهندس طالبی، مدیر روابط عمومی چادرملو با بیان اینکه انجمن فولاد باید خودش را در مجامع مختلف قوه مجریه، قضائیه و مجریه سهیم کند، گفت: ما به عنوان روابط عمومی باید در کار رسانه‌ای در جهت اقناع مخاطب حرکت کنیم از این رو می‌بایست تفکر ادراکی را تبدیل به کنش ادراکی کنیم.

در ادامه مهندس مقیسه، مدیر روابط عمومی معادن و فلزات، سه پیشنهاد برای بهبود حوزه روابط عمومی ارائه کرد و دو خبر خوب در این حوزه را به اطلاع اعضای حاضر در نشست رساند.

دیگر مدیران روابط عمومی حاضر در این نشست نیز به بیان نظرات خود پرداختند. این نشست با حضور مدیران روابط عمومی ایمیدرو، فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، معدنی و صنعتی چادرملو، هلدینگ غدیر، گهرزمین، فولاد ارفع، هلدینگ توسعه معادن و فلزات، هلدینگ کاوه پارس، فولاد آلیاژی ایران، فولاد کاوه جنوب کیش، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، فولاد غدیر نی ریز، فولاد جهان آرا اروند، صنایع هفت الماس، فولاد اکسین خوزستان، فولاد غرب آسیا، اپال پارسیان سنگان، سنگ آهن مرکزی، سیمیدکو، گروه شکری، توسعه معدنی و صنعتی صبانور و … برگزار شد.

منبع : ایراسین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.