×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تقابل فولاد با الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با شکست نماینده ایران همراه بود، اظهارکرد: فولاد فوق العاده بود؛ علی رغم حواشی دو سه روز اخیر و نیز قرعه این مرحله که مشخص کرد فولاد باید برابر یکی از قوی ترین تیم های فوتبال آسیا قرار بگیرد اما نماینده ایران نمایش بسیار خوبی داشت.

وی بیان کرد: خیلی از علاقه مندان به فوتبال با استرس انتظار رسیدن زمان این بازی را داشتند اما وقتی بازی شروع شد و هر چه از دقایق آن گذشت، به نظر من همه با شادی مضاعف بازی را تماشا کردند زیرا انتظار نداشتند فولاد اینقدر عالی بازی کند.

تجارت گردان | فولاد برابر الهلال فراتر از آسیا بازی کرد/ ای کاش تیم‌ملی سرمربی داشت!

فولاد با بدشانسی گل دریافت کرد

اولین کاپیتان تیم فولاد گفت: فولاد در بازی دفاع و ضد حمله بسیار عالی بود و تنها بدشانسی باعث شد که نماینده شایسته ایران در دقایق پایانی مسابقه روی یک اشتباه بسیار کوچک، گل دریافت کند.

وی افزود: چند روز پیش آقای تاج رییس فدراسیون گفته بود باتوجه به این که لیگ ایران ادامه دارد و فرصت این که تیم ملی تشکیل شود را نداریم، می خواهم بدانم شب گذشته چه کسی باید به عنوان سرمربی تیم ملی، عملکرد بسیار خوب حزباوی و آقاسی را می دید. باوجود این که تمام فولادی ها برابر الهلال خوب بودند اما این دو جوان در خط دفاع فولاد عالی و بیش از حد تصور بازی کردند. به نظرم آن ها فراتر از فوتبال آسیا بازی کردند و باعث شدند زهر تیم پرقدرت الهلال گرفته شود و همه ایرانی ها از بازی فولاد لذت ببرند.

بختیاری زاده عنوان کرد: ای کاش حواشی دو سه روز اخیر وجود نداشت زیرا مطمئن هستم اگر این حواشی نبود شرایط بهتری رقم می خورد و فولاد بهتر و قوی تر بازی می کرد و حتی شانس پیروزی تیم بیشتر بود، هرچند بازیکنان با عملکرد خوب خود نشان دادند این حواشی تاثیری روی آن ها نداشته است.

تجارت گردان | فولاد برابر الهلال فراتر از آسیا بازی کرد/ ای کاش تیم‌ملی سرمربی داشت!

حزباوی ۱۹ ساله آینده تیم‌ملی را تضمین کرد

وی در ادامه بیان کرد: به جز مسائل فنی و تاکتیکی، نقطه قوت فولاد برابر الهلال روحیه بسیار بالا بازیکنان بود. ضمن این که کادرفنی خیلی خوب حریف را آنالیز کرده بود و توانستند نقاط قوت الهلال را خنثی کنند و فولاد در کار دفاع به ضد حمله را بسیار عالی  بود و در شروع مجددها نیز خیلی خوب کار کرد. همچنین معتقدم امین حزباوی ۱۹ساله، آینده فوتبال ایران را بیمه کرد و ای کاش تیم ملی ایران سرمربی داشت و بازی حزباوی و آقاسی را می دید.

چرا اینقدر دیر از آلگری استفاده شد؟

این پیشکسوت فوتبال گفت: فولاد خیلی تلاش کرد اما سوالم این است چرا در حالی که الکس آلگری برای بازی های آسیایی جذب شده بود و در چند دقیقه ای هم که وارد زمین شد از فیزیک بسیار مناسب برخوردار بود و نشان داد در بازی های هوایی تبحر دارد، اینقدر دیر از او استفاده شد؟

وی تاکید کرد: واقعا کسی فکر نمی کرد که فولاد مقابل مدافع عنوان قهرمانی آسیا چنین بازی را به نمایش بگذارد و جا دارد از عملکرد بسیار خوب کنت گلر تیم فولاد هم بگویم؛ او در دو سه صحنه، فولاد و در واقع ایران را در باشگاه های آسیا نگه داشت. تاکید می کنم کلا فولاد فوق تصور ظاهر شد.

تجارت گردان | فولاد برابر الهلال فراتر از آسیا بازی کرد/ ای کاش تیم‌ملی سرمربی داشت!

بختیاری زاده عنوان کرد: البته من آبشک را مثل مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ندیدم. ضمن این که واسعی هم مانند بازی با الفیصلی کار نکرد و نتوانست به تیم کمک کند و همین دو تعویض باعث شد فولاد عقب نشینی کند.

فولاد بازنده سربلند بود

وی در پایان گفت: به هر حال در مجموع فولاد برابر الهلال بازنده سربلند بود و فرا بین المللی بازی کرد. الهلالی که چند روز پیش  سه گل به رئال مادرید زده بود و نفس این تیم را گرفته بود، در بازی با فولاد اسیر حزباوی و آقاسی در خط دفاع و کنت درون دروازه شده بود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.