×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فولاد مبارکه در تولید محصولات فولادی و رشد تولید در کشور همواره درخشیده است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از غرفه فولاد مبارکه اصفهان، در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران حضور شرکت فولاد مبارکه در این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: عرضه فولاد و محصولات فولادی در بازارهای جهانی درآمدهای ارزی بیشتری را نصیب کشور می کند.
مرتضوی بر صادرات مازاد تولید تمام صنایع در کشور در بازارهای جهانی تاکید کرد و گفت: بدون شک هرچه رشد تولید ما بیشتر شود؛ عرضه محصولات ایرانی در بازارهای جهانی و منطقه بیشتر خواهد شد و این می‌تواند وضعیت درآمدهای ارزی کشور را افزایش دهد.

وی به توسعه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و افزود: تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر و صادرات آن تراز تجاری کشور را بیش از پیش مثبت خواهد کرد و این می‌تواند در کاهش تورم کشور نیز تاثیر مثبتی بگذارد.

وی با بیان اینکه فولاد مبارکه همواره در تولید محصولات فولادی در کشور درخشیده است، گفت: برگزاری این نمایشگاه به منظور بسترسازی توسعه صادرات اهمیت زیادی دارد و با توجه به افزایش رشد تولید باید صادرات خود را به بازارهای جهانی افزایش دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: با توجه به اهمیت رشد تولید قطعات، ما چاره ای نداریم که مازاد تولید خود را به بازارهای جهانی صادر کنیم.

مرتضوی تاکید کرد: تقاضای ما از تمام صنعتگران، مدیران ارشد صنایع مختلف، کارگران و فعالان عرصه‌های صنعتی کشور این است که به رشد تولید خود توجه زیادی داشته باشند. بدون شک خروجی رشد تولید افزایش صادرات محصولات ایرانی به بازارهای جهانی است و ما باید این هدف بزرگ را دنبال کنیم.

گفتنی است پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به مدت ۴ روز از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور شرکت‌های ایرانی و خارجی پیشرو در عرصه صادرات در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.