×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فکری: باشگاه نفت ابتدای فصل رفتار حرفه‌ای با من نداشت

به گزارش ایسنا، محمود فکری سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که مجدد به تیم خود برگشتم و امیدوارم بتوانم تمام تلاش و انرژی‌ام را بگذارم تا نفت از فضایی که در آن قرار دارد، خارج شویم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی بیان کرد: از بازیکنانم می خواهم در بازی فردا و بازی های آینده با تمام توان بازی کنند. همه باید تلاش کنیم تا از بازی های پیش رو نتایجی را کسب کنیم که در خور نام این تیم باشد و نفت را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم پیکان یکی از تیم های خوب این فصل است. تیم جوان و با انگیزه ای است که هم جایگاه خوبی در جدول دارد و هم کادر فنی خوبی دارد. امیدوارم باریکنانمان با تمام انرژی بازی کنند و تمام بازی های گذشته را فراموش کنند و بتوانیم یک بازی خوب ارائه دهیم و امتیاز بگیریم. بعد از استراحتی که بعد از هفته شانزدهم داریم باید بتوانیم بیشتر کار کنیم و با جذب تعدادی بازیکن تیم یک‌دست‌تری را روانه میدان و ادامه مسابقات کنیم تا محکم‌تر کار کرده و حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: تقریبا نفرات تیم فصل گذشته تغییر کرده اند، البته چند نفر حفظ شده اند که مدنظر من هم بودند. تیم جدیدی با تفکران سرمربی وقت بسته شده است اما امیدوارم شش هفقت بازیکنی که می در ادامه جذب می کنیم، باریکنانی باشند که بتوانند به ما کمک کنند و با کمک هم، دل هواداران را شاد کنیم. در نیم فصل دوم احتمال حضور تماشاگران در استادیوم ها وجود دارد که مطمئنا با حمایت هوادارانمان می توانیم انرژی بهتری بگیریم و در بازی های خانگی زنگ تفریح رقبا نباشیم و حریفان بازی سختی مقابل ما داشته باشند و با کمک هواداران حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

فکری گفت: یکی از دلایلی که باعث شد به مسجدسلیمان برگردم لطف و محبت مردم این شهر است. رفتاری که در شروع فصل باشگاه با من داشت، حرفه ای  و قشنگ نبود اما لطف همین مردم باعث شد که برگردم و خودم نیز به این مردم و تیم به علاقه دارم تا با کمک هم نفت را سال آینده نیز در لیگ برتر داشته باشیم.

وی در پایان بیان کرد: برای بازی فردا محروم و مصدوم زیاد داریم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.