×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۴ خرداد , ۱۴۰۳
فکری: با صدرنشینی در هفته ششم به استقلال جام نمی‌دهند

به گزارش ایرنا، «محمود فکری» امروز (دوشنبه) در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی اظهار داشت:  بازیکنان استقلال صبوری کردند و در هفته ششم لیگ برتر توانستیم به صدر جدول برسم.

وی افزود: با صدرنشینی استقلال هیچ اتفاقی رخ نداده است و با این جایگاه در حال حاضر چیزی به ما نمی‌دهند. مهم این است که در پایان فصل صدرنشین باشیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های ما این بود که فاصله امتیازی زیادی با صدر جدول نداشته باشیم. بازیکنان تلاش انجام دادند و این اتفاق خوب رخ داد و باید در روزهای آینده برنامه‌های عقب افتاده خود را دنبال کنیم.

فکری تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی ما ساختارسازی و شخصیت‌سازی است که باید در استقلال اتفاق بیافتد. ما باید بازی‌های بهتری را به اجرا گذشته و نتایج خوبمان را ادامه دهیم.

وی اعلام کرد: تمام تلاش ما این است که مشکلاتی که در تیم رخ داده است را برطرف  کنیم و ساختار و شخصیت سازی به وجود بیاوریم. زمانی که این اتفاق بیافتد، می‌توانیم راحت از قهرمانی صحبت کنیم.

سرمربی استقلال افزود: اگر این اتفاق رخ ندهد، چه من سرمربی استقلال باشم و چه  هر فرد دیگری، به مشکل بر می‌خوریم. اسم فوتبال ما حرفه‌ای است ولی تا فوتبال حرفه‌ای خیلی فاصله داریم.

فکری درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با اولسان کره جنوبی اظهار داشت: با توجه به فضایی که در حال حاضر فوتبال ایران دارد خیلی سخت است تیم‌های ایران به قهرمانی برسند.

وی در پایان گفت: اگر بگوییم رقیبان ایران در آسیا تا بند دندان مسلح هستند کم گفته‌ایم. بودجه یک بازیکن آنها به اندازه بودجه یک فصل کل باشگاه‌های ما است. بازیکنان ایرانی با توجه به استعداد و غیرتی که دارند، این کم و کاستی‌ها را جبران می‌کنند. امیدوارم که تیم‌های ایرانی از جمله استقلال بتوانند به قهرمانی برسند و ما هم ستاره سوم را کسب کنیم.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه در هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل شهر خودرو به برتری دو بر صفر رسید.

استقلال با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه نخست لیگ برتر قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.