×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فکری: خواهان جدایی طاهرخانی نبودم / مشکل مظاهری رفع شد

به گزارش ایرنا؛ «محمود فکری» امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: در آستانه بازی با فولاد خوزستان چند بازیکن مصدوم داریم و دو بازیکن ما نیز مبتلا به ویروس کرونا هستند.
وی افزود: بازیکنانی که مبتلا به ویروس کرونا هستند روزهای پایانی قرنطینه خود را پشت سر می‌گذارند و به زودی در تمرینات استقلال حاضر خواهند شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد جدایی مدافع جوان تیمش، خاطرنشان کرد: با ادامه حضور شاهین طاهرخانی در استقلال مشکلی نداشتم و خواهان جدایی این بازیکن نبودم.
وی، گفت: برخی از بازیکنان احساس کردند در تیم جایی ندارند و به همین دلیل، تصمیم به جدایی گرفتند.
فکری تصریح‌ کرد: مشکل رشید مظاهری حل شده‌ است و او می‌تواند از این پس در صورت نیاز برای استقلال به میدان برود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: اگر لیگ برتر تعطیل شود تمرینات آماده‌سازی تیم‌ها نیز با تعطیلی روبرو خواهد شد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد آماده‌سازی تیم‌ها زمان می‌برد و کار کارشناسانه‌ای نیست.
وی ادامه داد: جا دارد از تک تک بازیکنانم به خاطر آرامشی که در هفته اول لیگ داشتند، تشکر کنم. با توجه به اینکه حواشی و کمبودهایی داشتیم، بازیکنان ما عاقلانه رفتار کردند تا هفته اول را ببریم. یک هفته بازی نداشتیم و در این مدت عقب افتادگی‌های‌مان را پشت سر گذاشتیم و تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و آماده بازی با فولاد می‌شود. امیدوارم هستیم از این بازی هم با امتیاز خوب ببه تهران بازگردیم.
وی در مورد مصدومیت سیاوش یزدانی تصریح کرد: بحث آسیب‌دیدگی همیشه بوده است و امسال کرونا هم اضافه شد، یعنی هم بازیکن مصدوم داریم، هم بازیکن کرونایی. محمد نادری و احمد موسوی دو بازیکن کرونایی ما هستند و فکر کنم دوران قرنطینه آنها در حال پایان است، اما نمی‌توانیم صد در صد روی آنها حساب کنیم. بازیکنانی داریم که روی آمادگی‌شان حساب کنیم.
فکری در واکنش به کیفیت پایین زمین تمرین تیم استقلال گفت: استقلال هیچ سالی بدون مشکل و حاشیه نبوده است. ما پیگیر تک تک موضوعات هستیم تا حل کنیم. می‌طلبد بازیکنان صبور باشند تا بحث لباس، زمین و دیگر امکانات حل شود. ما باید نتیجه بگیریم و در کنار آن مسائل دیگر را حل کرده تا کنار هواداران لحظات خوبی را ثبت کنیم.
وی در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به انتخاب محمدحسین زاهدی‌فرد برای داوری دیدار با فولاد گفت: ای کاش این کار انجام نمی‌شد، چون خودم اعتقادی ندارم. بهترین داورهای دنیا با بودن کمک داور ویدیویی باز هم اشتباه می‌کنند. اشتباهاتی شاید در دیدارهای قبلی بوده باشد، اما در مجموع باید سعی کنیم آرامش را به داوران بدهیم تا آنها در فضای بدون تنش قضاوت کنند. ما داوران با وجدانی داریم و فکر نمی‌کنم عمدی در قضاوت‌شان بوده باشد.
تیم فوتبال استقلال روز جمعه ۳۰ آبان در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.