×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فیروزی: هوادار حق دارد معترض باشد/ نفت بهتر می‌شود

علی فیروزی در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان، اظهارکرد: تیم ما در نیمه دوم بازی با نفت‌مسجدسلیمان بد بازی کرد اما در نیمه اول می‌توانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و به گل‌های بیشتری برسیم تا حداقل بازنده نباشیم. در حال حاضر با توجه به مصدوم‌هایی که داریم، دست سرمربی حتی برای تعویض بسته است و بعضا تعویض‌ها از روی اجبار انجام می‌شوند، هر چند معتقدم با همین داشته‌هایمان هم می‌توانیم بهتر کار کنیم.

وی بیان کرد: مصدوم‌های تیم از جمله حسن بیت‌سعید، سیما مریدی و عباس بوعذار برسند و حتی طالب ریکانی هم که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است به شرایط بهتری برسد، نفت صد درصد بهتر خواهد شد و هوادارا نیز تیم بهتری را خواهند دید. به هر حال در شرایط فعلی منطقی نیست که به آقای پرکاس فشار وارد کنیم.

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان درباره اعتراض هواداران به عملکرد تیم نیز گفت:‌ طبق آنچه شنیده‌ام اعتراض هواداران به نتایج نیست و آن‌ها به موضوعات دیگری گله‌مند هستند. ما باید نفت را آن نفت نیمه دوم دربازی با پرسپولیس و نفت نیمه اول با نفت مسجدسلیمان ببینیم و تاکید می‌کنم نفت بهتر خواهد شد. الان تیم به کمک همه جانبه نیاز دارد تا از شرایط فعلی خارج شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان شرایط کنترل نشد و هواداران آنقدر آسان توانستند خود را به رختکن تیم برسانند و به سرمربی تیم اعتراض کنند؟ عنوان کرد: به هر حال یگان ویژه باید نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشد و اجازه نمی‌دادند هواداران به رختکن بیایند و با آن رفتار را با پرکاس داشته باشند. به هرحال شان باشگاه نفت آبادان این رفتارها نیست. هوادار حق دارد، اعتراض کند اما نحوه اعتراض باید درست باشد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.