×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
قائم مقام بانک ملی ایران: استفاده از نیروهای جوان و با استعداد در مدیریت شعب، تحول آفرین است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نصرت اله شهبازی ، با تاکید بر مشتری مداری به عنوان محوری ترین اصل فعالیت بانک، بیان کرد: همانگونه که مدیریت عامل بانک دکتر نجارزاده بارها تاکید داشته اند که مشتری، اولویت اول و آخر بانک ملی ایران است بنابراین شعب باید بیش از پیش  در ارتباط با مشتریان و جلب رضایت آنان گام بردارند و در مشتری مداری پیشتاز باشند. 

قائم مقام بانک ملی ایران تاکید کرد: همه طرح های سال های گذشته اعم از همت ملی، تلاش ملی و اقتدار ملی در جهت کسب سهم بازار است. بنابراین روند افزایشی سهم بانک ملی ایران از بازار باید با همت همه بخش ها از جمله شعب سراسر کشور و معرفی محصولات جدید و متناسب با نیازهای مشتریان، ادامه یابد.

وی افزود: یکی از نکات ضروری، برگزاری جلسات منظم مسئولان حوزه ها با شعب برای جذب منابع است. این حضور می تواند تاثیر عمده ای بر موفقیت عملکرد شعب داشته باشد.

قائم مقام بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه مدیریت مطالبات معوق در سودآوری بسیار اثرگذار است، گفت: توسعه زیر ساخت ها و فناوری اطلاعات بانک شرایط خوبی پیدا کرده است که می تواند بستر ساز ارائه خدمات بهتر به مشتریان و جلب رضایت هر چه بیشتر آن ها باشد.

شهبازی بیان کرد: بانک ملی ایران اهمیت فراوانی به انضباط مالی می دهد، از همین رو باید تجهیز و تخصیص منابع در همه بخش ها با اولویت انضباط مالی صورت گیرد. 

در این نشست نصرت اله شهبازی قائم مقام بانک ملی ایران به پرسش های مطرح شده از سوی روسای ادارات امور شعب تهران، شعب مستقل و روسای حوزه ها پاسخ داد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.