×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
قدردانی هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تهران از تسهیل درمان بیماران در بیمارستان میلاد

تجارت گردان | قدردانی هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تهران از تسهیل درمان بیماران در بیمارستان میلاد

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان میلاد، دکتر حمزه زاده با تاکید بر این که خط قرمز بیمارستان میلاد دریافت زیر میزی است، اظهار داشت:در صورت دریافت گزارشات احتمالی در این زمینه، برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی با بیان این که روند درمان بیماران در بیمارستان میلاد به خصوص اورژانس متحول و تسهیل شده است، اظهار داشت: توجه به دقت و زمان ارائه خدمت درمانی در بیمارستان به خصوص در اورژانس مورد توجه مدیریت بیمارستان است.

علی دهقان کیا رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران نیز با تبریک انتصاب دکتر حمزه زاده به عنوان مدیر عامل بیمارستان میلاد، گفت: در همین چند ماه که با انتشار ویروس کرونا همزمان شد، دکتر حمزه زاده نشان داد که مدیری کاردان وپرانرژی است.

دهقان کیا تاکید کرد: در چند ماه گذشته خدمات مدیریت جدید بیمارستان میلاد قابل لمس بوده که تحول اورژانس بیمارستان سند واضح تحول در بیمارستان است.

وی نیاز بازنشستگان را به درمان بیشتر از شاغلان دانست و اظهار امیدواری کرد که همکاری خوبی بین کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران و بیمارستان میلاد ایجاد شود.

علی اکبر عیوضی عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران نیز بیمارستان میلاد را ویترین درمان سازمان تامین اجتماعی دانست وگفت: در افکارعمومی عملکرد بیمارستان میلاد را سنجش عملکرد درمان سازمان تامین اجتماعی محسوب می کنند

وی ضمن قدردانی از ساماندهی اورژانس بیمارستان میلاد گفت: کار بزرگی توسط مدیریت جدید بیمارستان در اورژانس انجام شده است که نیازمند حمایت مسئولان وزارت رفاه و سازمان تامین اجتماعی و نظارت مستمر مسئولان بیمارستان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.