×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
قرعه‌کشی چمپیونز: ضربدرهای بزرگ!

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که بدون شک مهم‌ترین دیدار این مرحله، تقابل میان بایرن مونیخ و منچسترسیتی خواهد بود. دو تیمی که مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند و حالا باید شاهد حذف یکی از آن‌ها پیش از برگزاری دور نیمه نهایی باشیم.

مراسم قرعه‌کشی امروز در نیون سوئیس برگزار شد. نخستین قرعه‌ای که از گوی خارج شد، رئال مادرید بود که مشخص شد این تیمی باید به مصاف چلسی برود. پس از آن نیز ابتدا نام اینتر و سپس بنفیکا از گوی‌ها خارج شدند. اما مهم‌ترین تقابل این مرحله، جدال میان منچسترسیتی و بایرن مونیخ است و سرانجام در دیدار چهارم نیز باید تیم‌های ایتالیایی میلان و ناپولی به مصاف هم بروند.

در مرحله نیمه نهایی نیز برنده دیدار اینترمیلان و بنفیکا باید به مصاف برنده جدال میلان و ناپولی برود. در سمت مقابل نیز از میان رئال مادرید و چلسی تیمی که برنده از زمین خارج شود باید با برنده نبرد بایرن مونیخ و منچسترسیتی روبه‌رو شود. برندگان نیز در دیدار فینال که در استانبول برگزار می‌شود، با هم دیدار خواهند کرد.

مسابقات در مرحله یک چهام نهایی در تاریخ ۲۲ و ۲۳ فروردین (دور رفت) و ۲۹ و ۳۰ فروردین (دور برگشت) با یک فشردگی یک هفته‌ای برگزار می‌شود؛ جایی که با حذف چهار تیم، ممکن است مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی هم رخ بنمایاند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.