×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | قطار مجامع استانی سال 98 بانک قوامین از استان قم آغاز به کار کرد

روابط عمومی بانک اعلام کرد : به دنبال ازسرگیری ارزیابی ادواری عملکرد شعب بانک در سراسر کشور در سال جاری مدیریت شعب استان قم به عنوان میزبان تیم نظارت ستادی بانک به ارائه ی گزارش عملکرد خود پرداخت .
بر پایه ی این گزارش مجمع استانی مدیریت شعب استان قم با ریاست دکتر ابدالی معاون طرح و برنامه ی بانک و با حضور اعضای تیم نظارت ستادی و مدیر کل شعب استان مذکور در سالن  کنفرانس ساختمان مرکزی بانک تشکیل جلسه داد.
این گزارش حاکی است مجمع مذکور که پیرو بازدید دوروزه ی تیم نظارت ستادی بانک از مدیریت و شعب استان قم برگزار شد ؛ ضمن ارائه و تشریح گزارش عملکرد شعب تابعه ی مدیریت مذکور توسط علی انگشت باف مدیر کل استان قم ، در خصوص ویژگی های اقتصادی استان ، منابع و مصارف و مطالبات معوق و ارائه ی راهکارهای لازم با رویکرد تقویت نقاط قوت و قابل بهبود بحث و بررسی به عمل آمد .
شایان ذکر است در پایان این جلسه پس از پاسخگویی مدیر کل شعب استان قم به موارد مطروحه در گزارش نهایی تیم نظارت ستادی ، دکتر ابدالی در سخنانی ضمن تشکر از کلیه ی همکاران در شعب و مدیریت استان قم بر ضرورت و پیگیری مصوبات و نتایج  این مجمع تا حصول نتیجه و ارائه ی گزارش نهایی تأکید کرد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.