×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
قول صدری برای تامین مسکن و کار برای پیشکسوت پرسپولیس

به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه پرسپولیس، شفقتیان، بازیکن پیشین پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال کشورمان، به دعوت رییس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه در ساختمان مرکزی پرسپولیس با وی دیدار داشت. این جلسه حدود ۴۰ دقیقه به طول انجامید و شفقتیان فرصتی یافت تا درباره مشکلات شخصی خود با مسوول باشگاه پرسپولیس درد دل کند.

این پیشکسوت خوش‌نام فوتبال ایران که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند، در پایان این نشست، گفت: خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانم و از افتخارات و دارایی‌های من، همین بازی در پرسپولیس است. به نظر من، این میراثی که از نسل گذشته به ما و از ما به نسل جدید رسید، چراغی است که هیچگاه خاموش نمی‌شود.

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلاتی که دارم، یکی از معدود دلخوشی‌های من، همین بازی‌های پرسپولیس و پیروزی‌هایش است. این تیمی که الان داریم می‌تواند قهرمان آسیا شود و هر سه جام داخلی را ببرد. شرایط خیلی سخت است ولی ظرفیت و توان قهرمانی در همه جام‌ها در تیم ما وجود دارد.

شفقتیان که در کلاس‌های مربی‌گری نیز شرکت داشته، به مباحث فنی در خصوص دیدار حساس پرسپولیس و الهلال پرداخت و افزود: من به موفقیت در بازی با الهلال خوشبین هستم. آن‌ها تیم خیلی خوبی دارند و بازیکنان گران‌قیمتی را برای بالا بردن کیفیت بازی خودشان به کار گرفته‌اند ولی با افکار و ذهنیتی که در پرسپولیس می‌بینم، شانس خوبی برای موفقیت در این بازی خواهیم داشت. بازیکنان ما باید در تمام دقایق بازی، متمرکز و باهوش عمل کنند و از کم‌ترین موقعیت، بهترین بهره را ببرند.

او در پایان گفت: از مهندس صدری و مدیران باشگاه تشکر می‌کنم. در جلسه‌‎ای که با ایشان داشتم، امیدهای زیادی در دلم زنده شد. البته در زمان مدیران پیشین هم به باشگاه آمدم اما مشکلاتم بیش‌تر شد ولی امروز با امید بیش‌تری، باشگاه را ترک می‌کنم. امیدوارم همه مردم ایران در سلامت کامل زندگی کنند و دل‌شان همیشه خوش باشد.

در جریان این ملاقات، سید مجید صدری نیز ضمن دلداری دادن به این پیشکسوت، قول داد که نهایت تلاش برای کاستن از مشکلات، صورت خواهد گرفت. مدیران باشگاه در تلاش هستند تا منزلی را برای شفقتیان اجاره کنند و در نزدیکی محل سکونت هم شغلی برای وی فراهم شود که بتواند امور زندگی خود را با آن مدیریت کند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.