×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
قیمت‌گذاری تولیدات فولادی بر مبنای ارز نیمایی

تجارت گردان | قیمت‌گذاری تولیدات فولادی بر مبنای ارز نیمایی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شبکه اطلاع رسانی وزارت صنعت، در جلسه مشترک چهار نفر از معاونان در زمینه نحوه محاسبه قیمت گذاری محصولات فولادی تصمیم‌گیری شد و موضوع بازنگری ابلاغیه قیمت تولیدات زنجیره فولاد بحث و تبادل نظر شد.

برپایه این جلسه، کمیته تخصصی تولیدات فولادی با حضور داریوش اسماعیلی «معاون امور معادن و صنایع معدنی »، مهدی صادقی نیارکی «معاون امور صنایع»، محمدرضا کلامی «سرپرست معاونت بازرگانی داخلی»  و عباس تابش « رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان» برگزار شد.

شرکت کنندگان در این نشست بر روی بازنگری مجدد در سیاست‌های مربوط به قیمت گذاری محصولات فولادی به نحوی که منجر به افزایش در میزان تولید و صادرات و توجه به محصولات پایین دستی بشود، بحث و ‌تبادل نظر شد و مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

بر اساس نقشه راه معدن، امسال میزان تولید شمش فولادی باید به ۳۳ میلیون تن برسد که بیشترین میزان تولید در طول فعالیت این صنعت محسوب می‌شود، ضمن اینکه برای سال ۹۸ دستیابی به ۳۱ میلیون تن هدفگذاری شده بود که بیش از ۲۷ میلیون تن محقق شد.

آمار اعلامی از عملکرد نخستین ماه سال ۹۹ توسط فولاد سازان از سوی انجمن تولید کنندگان فولاد ایران هم حاکی از دستیابی به بیش از ۲.۳ میلیون تن شمش فولادی است.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.