×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
قیمت جهانی، بازار طلا را صعوی کرد/ تمام سکه ۶ میلیون و ۶۰ هزار تومان شد

تجارت گردان | قیمت جهانی، بازار طلا را صعوی کرد/ تمام سکه ۶ میلیون و ۶۰ هزار تومان شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آ‌خرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: در اواخر روز گذشته بازار روند نزولی به خود گرفته بود اما با افزایش قیمت جهانی طلا دوباره از صبح امروز بازار روند افزایشی دارد به طوری که قیمت جهانی طلا نسبت به روز گذشته افزایش ۳۹ دلاری را تجربه می‌کند.

وی ادامه داد: بنابراین دلیل افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه مربوط به بازار جهانی است در حالی که نرخ ارز عامل تاثیرگذار دیگر تقریبا روند ثابتی به روز گذشته دارد.

این کارشناس بازار طلا و سکه در مورد دلیل رشد قیمت در بازار جهانی گفت:‌ عامل اصلی مربوط به کاهش رشد اقتصادی کشورها است که ویروس کرونا باعث شده اقتصاد بسیاری از کشورها تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرد و رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری را کاهش دهد.

رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف با اشاره به نرخ انواع سکه گفت:‌ در حال حاضر نرخ هر قطعه تمام سکه طرح جدید با افزایش ۱۸۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۶ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسیده است. همچنین نرخ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی ۹۵۰ هزار تومان است.

وی افزود: همچنین هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار ۶۱۸ هزار تومان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.