×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
قیمت طلا رکورد جدید ثبت کرد/ افزایش ۲۴۰ هزار تومانی سکه در یک هفته/ هیچ مجوزی برای معاملات مجازی صادر نشده است

تجارت گردان | قیمت طلا رکورد جدید ثبت کرد/ افزایش ۲۴۰ هزار تومانی سکه در یک هفته/ هیچ مجوزی برای معاملات مجازی صادر نشده است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، محمد  کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه در هفته گذشته گفت: افزایش قیمت اونس جهانی و تضعیف دلار با توجه به تحولات داخل آمریکا و همچنین افزایش نرخ ارز در بازار داخلی باعث شد تا در هفته گذشته قیمت طلا و سکه رقم‌های جدید و تاریخی را ثبت کنند. بطوریکه قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح جدید با افزایش هفتگی ۲۴۰ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان رسید.

وی ادامه داد: البته این در شرایطی است که دادو ستد بشدت کاهش  پیدا کرده و دلیل آن نیز رسیدن حباب سکه به زیر ۳۰۰ هزار تومان است.

این کارشناس رسمی بازار طلا و سکه با اشاره به آخرین نرخ انواع سکه گفت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان؛ نیم سکه ۳ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان؛ ربع سکه ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی نیز یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان است. همچنین نرخ هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش بیش از ۲۷ هزار تومانی در یک هفته ۷۶۳ هزار تومان است.

نایب رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف با هشدار نسبت به افزایش معاملات سکه در فضای مجازی گفت: متاسفانه این دادوستدها با توجه به شرایط بازار افزایش یافته و هشدار ما نسبت به عواقب آن جدی است. اتحادیه طلا و جواهر هیچگونه مجوزی در این مورد صادر نکرده و اگر کسی اقدام به آن کند در صورت بروز مشکل باید به پلیس فتا مراجعه کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.