×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
لزوم تأمین اعتبار سامانه انتقال آب سنندج در سریع ترین زمان ممکن

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو روز سه شنبه در جریان بازدید از پروژه انتقال سد آزاد به سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تأمین آب پایدار و سالم برای شهر سنندج یکی از پروژه‌های مهمی است که ما در استان کردستان دنبال می‌کنیم.

وی افزود: انتقال آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج خارج از طرح برنامه‌ریزی شد و در طرح اولیه قرار بود که آب در بستر رودخانه جابجا شود اما برای رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از آلوده‌شدن آن تصمیم بر این شد که این برنامه تغییر کند و آب مورد نیاز شهروندان سنندجی با خط لوله منتقل شود.

محرابیان اظهار کرد: روند اجرای این پروژه بر اساس برنامه جلو رفته است و در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: اولویت ما این است که تا قبل از شروع فصل گرما آب سد آزاد را به سنندج برسانیم و با توجه به وعده‌ای که به مردم داده‌ایم تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که اعتبارت مورد نیاز برای اتمام این پروژه را تأمین کنیم.

وزیر نیرو در ادامه سخنان خود اظهار کرد: متأسفیم که مردم عزیز شهر سنندج از آبی استفاده می‌کردند که شرایط خوبی نداشت اما با رهاسازی آب از سد آزاد که در حال انجام است تا حدودی وضعیت آب شرب سنندج بهبود یافته و این روند تا منتج به نتیجه کامل در بستر خط انتقال دنبال می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.