×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
لزوم تلاش برای بهبود وضعیت مسکن/ مردم شرایط سختی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، پس از انتشار کلیپی طنز با موضوع افزایش قیمت خرید و اجاره مسکن و درخواست از نماینده دشتستان در مجلس برای ساماندهی این وضعیت، این نماینده مجلس شورای اسلامی به این موضوع واکنش نشان داد.
ابراهیم رضایی در صفحه شخصی خود نوشت: مانند بسیاری از موکلینم مستأجر هستم و شرایط آنها را با پوست و استخوان درک می‌کنم. وضعیت موجود را حاصل مولتی میلیاردرهایی می‌دانم که بعد از سال‌ها حضور در مقام وزارت هنگام خداحافظی با وقاحت تمام اعلام و افتخار می‌کنند که حتی یک مسکن هم به مردم نداده‌اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: قطعاً حل کردن مشکلی که از هفت سال دست روی دست گذاشتن پدید آمده است نیازمند مدت زمان زیادی است اما افتخار می‌کنم که در این مجلس از حامیان و طراحان اولین طرحی بودم که در راستای کمک به بهتر شدن وضعیت مسکن بود و طرح‌های جدیدی در مجلس جهت بهبود شرایط در دست است.
وی افزود: معتقدم شرایط موجود بهبود نمی‌یابد مگر اینکه اول، کسانی‌در مصادر و وزارت راه و شهرسازی قرار گیرند که دغدغه مستضعفین و محرومین را داشته باشند، نه رانت‌خواران مغروری که بحران امروز میراث شوم سال‌ها تاخت و تاز آنها در وزارت است. دوم، وضع قوانینی که بتواند به بهبود وضعیت مسکن و اجاره بها کمک کند و سوم، وظیفه خود ماست که حال همدیگر را درک کنیم و در این شرایط سخت کرونایی تیغ روی همدیگر نکشیم.
رضایی خاطرنشان کرد: زبان طنز یکی از زیباترین شیوه‌های نقد و نقادی است. از برادران عزیزم آقایان غلامی، بحرینی و شیخی در تهیه این تلخند اجتماعی تشکر می‌کنم.
وی افزود: این تعهد را داده و می‌دهم که تا آخر پاسخگوی دغدغه‌های مستضعفین و محرومین خصوصاً موکلینم باشم. بار دیگر از نقادی زیبای شما تقدیر و تشکر می‌نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.