×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
لوله گستر اسفراین نگین شرق کشور است

مجمع عمومی لوله گستر اسفراین با حضور اعضای مجمع از ایدرو و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت لوله گستر  به ریاست مهندس فرشاد مقیمی در محل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت لوله گستر اسفراین، اهم فعالیت‌ها و راهبردهای شرکت در سال ۱۴۰۱ و عملکرد بخش‌های مختلف تولید و بازرگانی را تشریح کرد و به بررسی چالش های پیش رو و ارائه راهکارهای پیشنهادی هیات مدیره پرداخت.

در ادامه ، گزارش حسابرسی مستقل و بازرس قانونی درباره صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ به مجمع ارائه شد که از نکات برجسته این گزارش، عملکرد مثبت مالی شرکت باوجود محدودیت‌های موجود در زمینه مصرف انرژی برق و گاز در سال گذشته بود. طبق اعلام مدیرعامل شرکت بر اساس اسناد موجود و مقایسه با مدت های مشابه سال پیشین، بدلیل محدودیت‌ها و قطع مقطعی گاز و کاهش مصرف برق در زمستان و تابستان گذشته، عدم النفع شرکت در حوزه تولید، حدود ۱۲ هزارتن برآورد گردیده است که اگر قطعی برق و گاز وجود نداشت امکان تولید ۱۲ هزار تن محصول بیشتر برای شرکت متصور بود.

مهندس زند در ادامه با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی موجودی انباشته محصول در انبار که  باعث بلوکه شدن سرمایه در گردش شرکت شده بود خبر داد که البته این امر هم بعلت مدیریت نقدینگی شرکت و اخذ مطالبات شرکت از پیمانکاران نفتی صورت گرفت.

کاهش بدهی لوله گستر اسفراین به سازمان گسترش در پی سوددهی این شرکت طی سه سال گذشته، کاهش بندهای حسابرسی در گزارش‌های قانونی و رفع مواردی که در سنوات پیشین، بازرسی و ثبت گردیده بوده، عملکرد مثبت همه جانبه در بحث تولید و بازرگانی و افزایش رضایت شغلی کارکنان و … مواردی بود که تحسین سهامداران این شرکت و رییس مجمع را سهم مدیران و کارکنان شرکت لوله گستر اسفراین کرد و همچنین حکم مهندس مازیار زند و اعضای هیات مدیره بمدت دو سال دیگر تمدید شد.

تعامل سازنده و مناسب شرکت لوله گستر اسفراین با  سازمان گسترش، نهادهای برون‌سازمانی مرتبط و شرکت ملی نفت نیز مورد تقدیر و تشکر رئیس و سایر اعضای مجمع قرار گرفت و به بیان اعضای حاضر در مجمع، این تعامل سازنده با ذینفعان به وضوح در دوره مدیریت مدیرعامل فعلی مشهود بوده است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.