×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
لیورپول صدرجدول را تحویل آرسنال داد؛ منچستر سرنوشت قهرمانی را عوض کرد

 دیدار تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۸ در ورزشگاه اولدترافورد با قضاوت آنتونی تیلور برگزار شد که در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ همراه شد.

پیروزی‌های دیروز منچسترسیتی و آرسنال ‏مقابل حریفانشان باعث شد دیدار امروز لیورپول و منچستریونایتد ‏بیش از حساسیت‌های تاریخی این مبارزه سنتی فوتبال انگلیس، ‏حساسیت مضاعفی پیدا کند. ‏چرا که لیورپول در کورس قهرمانی قرار دارد و حالا هواداران آرسنال و سیتی چشم انتظار متوقف شدن لیورپول در تئاتر رویاها بودند. این آخرین حضور یورگن کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد نیز بود.

آندره اونانا در دقایق ابتدایی نیمه اول بارها با واکنش‌های تماشایی خود مانع از باز شدن دروازه شیاطین سرخ شد و ستاره تیم میزبان بود.

سرانجام در دقیقه ۲۳ فشار حملات لیورپول جواب داد. ارسال کرنر رابرتسون در میانه راه با دخالت نونیز به دیاز رسید و این بازیکن با یک ضربه نمایشی گل اول لیورپول را به ثمر رساند. منچستریونایتد در نیمه اول یک امار ناامیدکننده داشت و اصلا نتوانست شوتی به سمت دروازه لیورپول داشته باشد.

شاگردان تن هاخ نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۵۰ گل تساوی را با اشتباه مدافع جوان لیورپول به ثمر رساندند. جرل کوانسا در میانه زمین به اشتباه توپ را به برونو فرناندز پاس داد و این هافبک پرتغالی با تیزهوشی از میانه میدان با ضربه تماشایی گل اول منچستریونایتد را به ثمر رساند. شیرجه بلند کلهر هم ‏برای مهار این سوپرشوت برونو کافی نبود تا بازی به تساوی کشیده ‏شود. ‏

کامبک منچستریونایتد در دقیقه ۶۷ کامل شد، جایی که پاس آرون ون بیساکا در محوطه جریمه به کوبی ماینو رسید و این بازیکن جوان با چرخش و شوت فوق العاده گل دوم منچستریونایتد را به ثمر رساند تا بیشتر از منچستری‌ها هواداران آرسنال و سیتی از این گل خوشحال باشند.

این پایان کار نبود و هاروی الیوت در محوطه جریمه با خطا آرون ون بیساکا سرنگون شد و داور این دیدار اعلام خطا پنالتی برای لیورپول کرد. محمد صلاح که چند موقعیت خوب در این دیدار از دست داده بود موفق شد در دقیقه ۸۴ بر خلاف حرکت اونانا گل تساوی را به ثمر رساند.

با این نتیجه لیورپول با ۷۱ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت، آرسنال با همین امتیاز و تفاضل بهتر در صدر جدول ماند. در مقابل منچستر یونایتد با ۴۹ امتیاز در رتبه ششم ایستاد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.