×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
لیگ برتر بی‌نوایان!

به گزارش ایسنا، قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال در حالی از ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه به میزبانی فولاد زرند و در شهر کرمان برگزار شد که هنوز تکلیف نیمی از تیم‌های لیگ مشخص نیست و تنها یک ماه بیشتر به برگزاری این مسابقات نیز باقی نمانده است.

لیگ برتر نصفه و نیمه

لیگی که آمار انصرافی‌های آن روز به روز بیشتر و از تعداد تیم‌های شرکت کننده آن کاسته می‌شود. دیدار افتتاحیه در حالی قرار است به میزبانی گیتی‌پسند برگزار شود که حریف آن یعنی سپاهان از مدت‌ها قبل انصرافش از این لیگ را اعلام کرده اما هنوز امتیازش را واگذار نکرده است. اتفاقی که طبق صحبت‌های آرش جابری، رییس سازمان لیگ فوتسال، باید در خود استان رخ دهد و اجازه انتقال امتیاز به خارج از استان اصفهان وجود ندارد. اتفاقی که مدیران فوتسال نیز پیگیر آن نشده‌اند و معلوم نیست که اگر سپاهان تنها انصراف دهد و امتیازش را انتقال ندهد، چه بلایی بر سر افتتاحیه لیگ فوتسال خواهد افتاد.

فردوس قم دیگر تیمی است که شنبه شب اعلام کرد که حاضر نیست در فصل جدید لیگ برتر فوتسال حاضر شود و حاضر است امتیاز تیمش را به فروش برساند. البته ظاهرا این باشگاه نیز باید امتیازش را به فوتسال‌دوستان قمی واگذار کند و اجازه فروش آن به غیر از استان قم را ندارد. پیش از این دو تیم نیز راگا شهرری امتیازش را به قند کاترین واگذار کرده بود.  فرش‌آرا نیز به دنبال منابع مالی برای بقا در فوتسال می‌گردد و هنوز اخبار مثبتی از سوی این باشگاه مخابره نشده است.

یک ماه عجیب در انتظار لیگ یکی‌ها

افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر فوتسال قرار است ۲۳ تیرماه باشد و سایر بازی روز بیست و چهارم برگزار شود. در این بین هنوز بازی‌های مرحله نهایی لیگ یک فوتسال ایران به اتمام نرسیده است و هنوز ۳ هفته باقی مانده است که در بهترین حالت این ۳ هفته را در ۱۰ روز برگزار شود. با این حساب دو تیم صعود کرده به لیگ برتر که احتمالا گهر زمین سیرجان و صنایع پشتیبان هرمزگان باشند، تنها ۱۰ تا ۱۵ روز برای حضور در لیگ برتر فرصت خواهند داشت و بدون استراحت و حتی برگزار نکردن جلسات ریکاوری و بدنسازی باید وارد این مسابقات شوند. در جدول مرحله نهایی لیگ یک و پس از ۷ بازی، گهر زمین سیرجان با ۱۸ امتیاز صدرنشین است و صنایع پشتیبان هرمزگان با ۱۴ و شهرداری ساوه با ۱۰ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

این در حالی است که هنوز تعدادی از تیم‌های لیگ برتری کار خود را برای آماده‌سازی برای حضور در این مسابقات آغاز نکرده‌اند و تنها ۴ تیم گیتی‌پسند، قند کاترین، مس سونگون و کراپ الوند تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.

اتفاقات در لیگ برتر فوتسال به‌گونه‌ای پیش می‌رود که انگار نه انگار این لیگ تا یک ماه دیگر آغاز می‌شود و جابری و سایرین مسئولان فوتسالی نیز به تماشا نشسته‌اند تا ببیند تا بیست و سوم و بیست و چهارم تیر چه اتفاقاتی خواهد افتاد. بیخیالی و درماندگی در فوتسال ایران دو چندان شده از اصولی، رییس کمیته فوتسال گرفته تا دیگر مسئولین فوتسالی کاری برای بهبود اوضاع نمی‌کنند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.