×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | لیگ قهرمانان اروپا؛ شروع با دو تساوی 1-1

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از وبسایت نود، مهمترین اتفاق بازی های نخست شب اول لیگ قهرمانان برای ایرانیان گلزنی سردار آزمون بود.

دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب با مسابقات گروه های پنج تا هشت آغاز شد. دو مسابقه از گروه ششم و هفتم زودتر از سایر مسابقات آغاز شدند.

در گروه هفتم مسابقات لیون فرانسه در خانه خود پذیرای زنیت سن پترزبرگ بود که در نهایت با تساوی ۱-۱ کار پایان یافت. سردار آزمون در ترکیب اصلی تیمش در این دیدار به میدان رفت مهاجم ایرانی تیم زنیت زننده گل نخست این فصل لیگ قهرمانان باشد. او در دقیقه ۴۱ بعد از یک و دوی عالی با ژیوبا توانست با ضربه ای هوشمندانه دروازه لیون را باز کند تا گل نخست این جام در این فصل به نام وی ثبت شود. سردار در دقیقه ۳۸ یک کارت زرد هم گرفت که به این ترتیب اولین کارت زرد این فصل لیگ قهرمانان هم به نام سردار به ثبت رسید.

تجارت گردان | لیگ قهرمانان اروپا؛ شروع با دو تساوی 1-1

اما بدشانسی مجال درخشش بیشتر به سردار نداد و او خیلی زود بعد از شروع نیمه دوم، تعویض شد و اوزدوئف در دقیقه ۴۶ جانشینش شد. دقیقه ۵۰ نیز ممفیس از روی نقطه پنالتی بازی را ۱-۱ کرد.

در دیگر بازی، اینتر مدعی به سختی و در دقیقه ۹۲ از شکست خانگی گریخت. اسلاویاپراگ در عین شگفتی توانست در دقیقه ۶۳ توسط اولینکا به گل نخست بازی برسد و این گل تا دقیقه دوم وقت های اضافه پابرجا بود تا اینکه بارلا تعویضی توانست کار را به تساوی بکشاند تا کونته از شکست اروپایی خانگی بگریزد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.