×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مارادونا: برخورد بارسلونا شایسته مسی نبود

به گزارش ایرنا، دیگو مارادونا دیروز (جمعه) ۶۰ ساله شد. در روزهایی که به دلیل ابتلای یکی از نزدیکانش به ویروس کرونا، خود را قرنطینه کرده است. او در مصاحبه با روزنامه کلارین آرژانتین، حرف‌های جالبی درباره گذشته خودش و شرایط امروز فوتبال و جهان زده است.
مارادونا در پاسخ به این سوال که آیا افسوس چیزی را در زندگی نمی‌خورد؟ گفت: فوتبال به من همه چیز داد، حتی بیشتر از آنچه تصور می‌کردم. اگر معتاد نمی‌شدم می‌توانستم بیشتر هم بازی کنم. اما حالا بزرگترین حسرتم این است که پدر و مادرم کنارم نیستند. همیشه آرزو می‌کنم که کاش مادرم یک روز دیگر کنارم بود اما می‌دانم که او در بهشت به من افتخار می‌کند.
وی درباره اینکه در ۶۰ سالگی چه آروزیی برای آرژانتینی‌ها دارد؟ اظهار داشت: امیدوارم همه‌گیری ویروس کرونا از بین برود. این بدترین چیزی است که تاکنون دیده‌ام.
اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان درباره ماجرای درخواست لیونل مسی برای جدایی از بارسلونا نیز گفت: مسی برای بارسا همه کار کرد و این تیم را به بالاترین سطح رساند ولی وقتی خواست از تیم برود تا فضای جدیدی تجربه کند، اجازه این کار را به او ندادند. با مسی آنگونه که شایستگی‌اش را داشت برخورد نکردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.