×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | مالکان مسکن مهر پردیس برای تکمیل آورده‌ ۲ماه مهلت دارند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، علی اصغر جاودان فر در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پیش از این بالغ بر ۵۰ هزار نسخه قرارداد ۵ برگی در اختیار مالکان واحدهای مسکن مهر پردیس قرار گرفته بود و در حال حاضر هم حدود ۲۰ هزار نسخه قرارداد ۵ برگی دیگر آماده تحویل به متقاضیان است.

وی افزود: مالکان مسکن مهر پردیس حداکثر تا ۲ ماه فرصت دارند تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند؛ متعاقب آن نیز با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر و اخذ نوبت اینترنتی در موعد مقرر، نسبت به دریافت قرارداد ۵ برگی به مسکن مهر پردیس مراجعه کنند.

مدیر مسکن مهر شهر جدید پردیس یادآور شد: مابقی متقاضیانی که در ۶ ماهه نخست امسال انتخاب واحد آنها انجام شده، مراحل و نحوه تحویل قراردادهای  ۵ برگی آنها نیز طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: : در گذشته ۹ هزار متقاضی فاقد واحد مسکونی وجود داشت که خوشبختانه در طول ماه های اخیر بیش از ۸ هزار متقاضی واحد های خود را انتخاب کرده اند اما تا کنون علی رغم اطلاع رسانی های مکرر برای انتخاب واحد متقاضیان فاقد جانمایی، متاسفانه به دلایل مختلف هنوز بالغ بر ۶۰۰ متقاضی برای جانمایی واحد در فازهای مختلف مراجعه و اقدام نکرده اند.

وی در خصوص خرید و فروش مسکن مهر گفت: توصیه ما به کلیه خریداران و فروشندگان  مسکن مهر در پردیس این است که فرآیند نقل و انتقال خود را صرفا با قرارداد ۵ برگی و از طریق سامانه نقل و انتقال ثانویه مستقر در مسکن مهر پردیس انجام دهند، اما متأسفانه هنوز برخی از خریداران مسکن مهر به هشدارهای توجهی ندارند و از طرق مختلف و با صورتجلسات انتخاب واحد که واجد شرایط نقل و انتقال می باشد در خارج از فرآیند اداری مسکن مهر اقدام به خرید و فروش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل نا آگاهی برخی از متقاضیان مسکن مهر یک واحد مسکونی مهر در یکی از فازهای شهر جدید پردیس به ۱۱ نفر صرفا با ارائه صورت جلسه انتخاب واحد، فروخته شده بود. در حالی که اگر این متقاضیان به کارگزاری مسکن مهر در شرکت عمران شهر جدید پردیس مراجعه می کردند، به راحتی می توانستند از اصالت این صورت جلسات مطلع شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.