×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ماموریت بنیاد برکت، ایجاد اشتغال پایدار

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل ازصدا و سیما، امیرحسین مدنی در نشست خبری سه رویداد ملی بنیاد برکت افزود: بنیاد برکت ماموریت ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی را در کشور دارد، امسال با جلب مشارکت مردم، ۳ رویداد بزرگ را آغاز کرده ایم. اولین رویداد “کاک برکت” است برای اشتغالزایی کولبران، رویداد دوم “چرخ برکت” که در حوزه پوشاک داخلی اشتغالزایی خواهد کرد، رویداد سوم “دریای برکت” است که در حوزه آبزیان طرح‌ها و ایده‌های مردمی را جمع آوری می‌کند.
وی گفت: بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای ۱۶ هزار فرصت شغلی با اجرای طرح‌ها و ایده‌ها در این سه رویداد بوجود خواهد آمد.
مدنی افزود: تاکنون ۱۲۵۰ مدرسه توسط بنیاد برکت افتتاح شده است که با آغاز سال تحصیلی جدید ۱۵۰ مدرسه دیگر هم افتتاح خواهد شد، بنیاد برکت برای هزار روستا تاکنون آب شرب تامین کرده و ۲۴۰ مرکز جامع سلامت در این مجموعه ساخته شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت اضافه کرد: شیوع کرونا باعث شد شغل‌های زیادی از دست برود، امسال بنا داریم ۶۰ هزار طرح اشتغال روستایی اجرا کنیم که هر طرح به طور میانگین برای ۳ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.
وی گفت: ما در سال ۱۶۰ هزار تن واردات گوشت قرمز انجام می‌دهیم، طرح‌های خرد خانگی برای تولید گوشت قرمز را از سال گذشته بطور جدی پیگیری کردیم و بنا داریم امسال ۴۰ هزار تن تامین پروتئین در داخل کشور در حوزه دام سبک و دام سنگین داشته باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.