×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مانیتورهای سری Smart سامسونگ چه قابلیت‌هایی دارند+ فیلم

با استفاده از قابلیت‌هایی مثل Tap View و App Casting قادر خواهید بود تنها با یک ضربه ساده به مانیتور متصل شوید. همچنین برای داشتن تجربه‌ دسکتاپ از گوشی خود می‌توانید از سامسونگ دکس (DeX) بهره ببرید. مانیتورهای سری Smart سامسونگ این امکان را فراهم کرده تا حتی بدون نیاز به کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها هم به اسناد و فایل‌های خود دسترسی داشته باشید. به کمک قابلیت وای‌فای و بلوتوث در این مانیتورها، می‌توانید بدون نیاز به کابل و به شکل بی‌سیم به گوشی‌ها و تبلت‌ها وصل شوید.

مجموعه‌ای کامل از اپلیکیشن‌ها در محیط Smart Hub قابل دسترس است و به لطف ریموت کنترل اختصاصی، پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ و اسپیکرهای دوگانه ۵ وات تجربه کار با اپلیکیشن‌ها راحت و لذت‌بخش خواهد بود.

در ویدئوی زیر قابلیت‌های متعدد این سری از مانیتورهای جدید سامسونگ به نمایش درآمده است.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.