×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در افتتاحیه نمایشگاه فولاد ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران با بیان این که با نگاه جامع به شرایط بازار، فولاد مبارکه امروز در مقتدرترین و امیدوارکننده‌ترین وضعیت قرار دارد، اظهار کرد: در شرایط رکود جهانی بازار فولاد، شاهد آن هستیم که فولاد مبارکه با اتفاقات متعددی ازجمله هجوم سایبری، حملات رسانه‌ای، محدودیت‌های انرژی مواجه بوده و با این وجود شاهد افزایش تولید و رکوردزنی‌های پی‌درپی تولید بوده‌ایم.

پایداری تولید و کاهش مصرف انرژی
وی افزود: طی یک سال اخیر تولید محصولات جدید را به سبد کالایی خود اضافه کردیم و توسعه‌های بسیار زیادی را در حوزه زیرساختی، حمل و نقل، نیروگاه‌های تجدیدپذیر و میادین گازی را در دستور کار داریم که هر یک از این اقدامات به تنهایی به صنعت فولاد تنه می‌زند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: از این رو با اجرای طرح‌هایی که در دستور کار داریم، نه‌تنها به لحاظ زیرساختی و پایداری تولید شرکت را بیمه می‌کنیم، بلکه به لحاظ زیست‌محیطی و کاهش مصرف انرژی نیز اثرات خوبی را به دنبال دارد.

توانمندی فولاد مبارکه در مدیریت بحران‌ها
وی اذعان داشت: شرکت فولاد مبارکه توزیع سود خوبی داشته و در کنار آن، پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای متعددی که بیش از ۲۰ برابر مدت مشابه سال قبل است را در دستور کار دارد؛ این طرح‌ها در حوزه‌های زنجیره تأمین، پایین‌دست، زیرساخت و … نویدبخش آینده‌ای بسیار روشن است.

طیب‌نیا در خصوص قطعی گاز در فصل سرما و آسیب رساندن آن به روند تولید تصریح کرد: این امر مسلماً به تولید لطمه خواهد زد، همان‌طور که سال‌های گذشته نیز این اتفاق افتاد، اما نقطه قوت ما این است که توان مدیریت محدودیت‌ها و بحران‌ها را داریم و با برنامه‌ریزی بحران را مدیریت کرده و در نهایت به افزایش تولید رسیدیم.

متخصصان حوزه بورس ارزش سهام فولاد را به خوبی درک می‌کنند

وی ابرازداشت: فولاد مبارکه صنعت کوچکی نیست که با یک بحران‌ با مشکل مواجه شود، بلکه آمادگی مقابله با بزرگ‌ترین بحران‎ها را داشته و از این رو می‌طلبد که سهامداران نیز نسبت به حفظ و خرید سهام فولاد مبارکه دقت لازم را داشته باشند که البته همواره افراد آگاه و متخصصان حوزه بورس، ارزش سهام فولاد را به خوبی درک می‌کنند چراکه سهام این شرکت یکی از بهترین و بنیادی‌ترین سهام‌های بورس کشور است.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پایان تأکید کرد: فولاد مبارکه از هدف‌گذاری خود در زمینه تحقق برنامه‌های تولید و توسعه جلوتر است و به طور میانگین، ۱۰۹ درصد از میزان برنامه‌های خود را محقق کرده که امیدواریم این روند تا پایان سال حفظ شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.